رد کردن لینک ها

سفر استاندار به سایت مرزی ماهیرود

  •  

دستور استاندار خراسان جنوبی؛ محور ورودی بازارچه مرزی ماهیرود بهسازی شود
استاندار خراسان جنوبی در بازدید از قسمت های مختلف منطقه ویژه اقتصادی و بازارچه مرزی ماهیرود، برای بهسازی محور ورودی دستورات لازم را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان که با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران کل استان،به بازدید از قسمت های مختلف منطقه ویژه اقتصادی و بازارچه مرزی ماهیرود رفته بود، در جریان اقدامات انجام گرفته و روند فعالیت این دو منطقه مهم اقتصادی استان قرار گرفت.
وی در این بازدید، از نوع فعالیت و نحوه کنترل ورود و خروج بار توسط پرسنل انتظامی و مرزبانی جویا شد.
طبق این خبر، استاندار بنا به در خواست مدیران منطقه ویژه ، دستور تعریض درب ورودی مرزی منطقه ماهیرود و سه بانده کردن آن به طول یک کیلومتر را صادر نمود.
معتمدیان در ادامه، ضمن بازدید از انبارهای منطقه ویژه اقتصادی و نیز مجموعه ترانشیپ سوخت، درخصوص روند فعالیتها در این دو مجموعه جویا شد.
نماینده عالی دولت در استان سپس استراحتگاه کارگران ، برجک های نگهبانی ، سوله شرکت سهند تبریز ، جایگاه سیلندر پرکنی مربوط به سازمان همیاری ها و شهرداری های استان و سایر بخش های بازارچه را نیز مورد بازدید قرار داد.
وی به منظور ارتقاء سطح امنیت منطقه ویژه و بازارچه مرزی ، همچنین تسریع در تکمیل اماکن در دست احداث و ساماندهی خرده فروشی در بازاراچه، دستورات لازم را صادر نمود .
طبق این خبر،برگزاری جلسه ای باحضور فعالان اقتصادی ، مدیران منطقه ویژه اقتصادی و بازارچه مرزی میل
۷۸ و مدیران دستگاه های اجرایی استان به ریاست استاندار خراسان جنوبی، آخرین برنامه بازدید از بازارچه مرزی ماهیرود بود.
شایان ذکر است:در این جلسه، اعضای حاضر جهت رفع موانع و مشکلات منطقه ویژه و بازارچه مرزی ماهیرود و همچنین توسعه تعاملات اقتصادی و رونق فعالیت این دو مجموعه اقتصادی اثرگذار در استان،به رایزنی پرداختند .
محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان در منطقه مرزی ماهیرود:
مصوبات جلسه امروز شورای ساماندهی مبادلات مرزی و تکالیف دستگاه‌های اجرایی باید در موعد مقرر و زمان بندی شده اجرایی و عملیاتی شود و جلسه بعدی شورای مذکور را در آینده نزدیک ، جهت دریافت گزارش عملکرد دستگاه ها تشکیل خواهیم داد.
بخش درح یکی از بخش های محروم استان و حتی در سطح کشور است ، اما این بخش در منطقه مرزی قرار دارند که قاعدتا نباید محروم باشند

شاید به دلیل عدم استفاده مطلوب مردم این منطقه از مواهب مرز و بازارچه باشد ، به همین دلیل ما نگاه ویژه ای در اشتغال مردم بخش درح در بازارچه مرزی و منطقه ویژه ماهیرود داریم و

این وظیفه انسانی ماست.  

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام