رد کردن لینک ها

دعوت رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای حضور در انتخابات

دعوت رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای حضور در انتخابات

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مهندس مرتضی صفدری زاده رئیس سازمان با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات بیست و هشتم خرداد، دعوت کرد.

متن پیام مهندس صفدری زاده بدین شرح می باشد:
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، نقطه عطف یکی از مهمترین رویدادهای نظام و انقلابی کشور عزیزمان است ، که مسیر مدیریت اجرایی در گستره ملی و محلی را در چله دوم خود به انتخاب مردم وامی گذارد .
انتخابی که هر چند منتخب ملی آن ، متغیر بزرگی در نظام بین الملل خواهد بود ؛ اما مشارکت هموطنان در فریضه انتخابات همان نقطه توجهی است که زیر ذره بین همه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی است .
امروز وظیفه هر هم وطن بیش از هر چیزی دفاع از وطن است ؛ یک روز صحنه دفاع نظامی از کیان مملکت وظیفه بوده و هزاران شهید تقدیم کردیم ، روزی هم صحنه حفظ امنیت در آن سوی مرزها بود که حاج قاسم هایی را برای این هدف دادیم و و اما صحنه دفاع امروز همین انتخابات و سلاح مان رای هایی است که به صندوق می اندازیم .
اینجانب و مجموعه همکارانم در سازمان منطقه ویژه اقتصادی برخود فرض می دانیم َضمن حضور گسترده در این رویداد مهم ، به عنوان سربازان کشور در عرصه اقتصاد ، از باب ” تواصی به حق ” از همه هم استانی های عزیز نیز دعوت کرده تا با اوج رساندن این مشارکت باری دیگر مهر افتخاری بر دفتر نظام اسلامی بزنیم . بدون شک جمعه تاریخی ترین روز موفقیت مان در چله دوم انقلاب خواهد بود . انشاا…

مرتضی صفدری زاده
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام