استاندار خراسان جنوبی گفت:در یک سال گذشته بیش از ۵۰ سرمایهگذار افغانستانی در خراسان جنوبی سرمایهگذاری کردهاند و این روند باید تقویت شود. به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سید محمدرضا هاشمی در نشست مشترک همکاریهای اقتصادی و مرزی استان خراسان جنوبی و ولایت فراه افغانستان با بیان … ادامه خواندن افزایش سرمایه گذاران افغان
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.