ضرورت هم افزایی میان دانشگاه بیرجند و منطقه ویژه اقتصادی
در دیدار سرپرست دانشگاه بیرجند با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بر هم افزایی وهمکاری میان دانشگاه بیرجند واین سازمان با هدف تعاملات منطقه ای وبین المللی تاکید شد. به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،حسین زارعی در دیدار با سرپرست دانشگاه بیرجند اظهار داشت:نگاه اقتصادی وآینده … ادامه خواندن ضرورت هم افزایی میان دانشگاه بیرجند و منطقه ویژه اقتصادی
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.