ضرورت هم افزایی میان دانشگاه بیرجند و منطقه ویژه اقتصادی
در دیدار سرپرست دانشگاه بیرجند با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بر هم افزایی وهمکاری میان دانشگاه بیرجند واین سازمان با هدف تعاملات منطقه ای وبین المللی تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،حسین زارعی در دیدار با سرپرست دانشگاه بیرجند اظهار داشت:نگاه اقتصادی وآینده نگر دانشگاه بیرجند نکاهی ارزشمند وکم نظیر است.
وی با بیان اینکه کشور افغانستان ظرفیتهای زیادی دارد که میتوان در این راستا با همکاری دانشگاه بیرجند برنامه ریزی درستی مبنی بر تعاملات با افغانستان استفاده کرد افزود:رویکرد توسعه محور دانشگاه بیرجند قابل تقدیر است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تاکید کرد:این نشست بسیار ارزشمند است وگامی مهم در راستای تقویت نقش دانشگاه بیرجند در توسعه اقتصاد،فناوری وتعاملات بین المللی ومنطقه ای ارزیابی میشود.
سرپرست دانشگاه بیرجند هم دراین دیدار بر ضرورت تعاملات بین دانشگاه بیرجند ومنطقه ویژه اقتصادی تاکید کرد.




