رد کردن لینک ها

برگزاری نشست تخصصی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سازمان منطقه ویژه اقتصادی/ تجلیل از واحدهای برتر

نشست تخصصی ایمنی،بهداشت ومحیط زیست به همت واحد HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی برگزار ونفرات، واحدهای برتر تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در این نشست تخصصی با بیان اینکه یکی از سیاستهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان از ابتدای تاسیس تاکنون امنیت خاطر از نظر سلامت وبهداشت حرفه ای است گفت: حفظ محیط زیست وبهداشت حرفه ای از دیگر سیاستها است.

مهندس زارعی اظهار داشت: از آن جایی که حفظ و صیانت از نیروی انسانی و سلامت حرفه ای کارگران«نجات جان یک انسان از خطرات میتواند بسیار با اجر وپاداش در نزد خدا باشد؛ از اهمیت زیادی برخوردار است وما همه گی به این موضوع ایمنی در محیط کار در کارگاه‌های خود باید اهمیت دهیم.

وی با تاکید براینکه همه باید خود را در قبال سلامتی همدیگر مسئول بدانیم گفت: اگر نقطعه ضعفی را در یک کارگاه یا محیط کاری خود می‌بینم از کنارآن بی اهمیت رد نشویم .

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه به طور کلی سیاستهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی از بدو تاسیس تا کنون این بوده که فضای اقتصادی را برای سرمایه گذاران خود فراهم کنیم تا در این فضا کارگران هر واحد صنعتی احساس امنیت خاطر از نقطعه نظر سلامت وبهداشت حرفه ای خود داشته باشند افزود: یکی از اصلی ترین سیاست های سازمان این است که همگام با توسعه اقتصادی منطقه و استان آسیبی به محیط زیست منطقه وارد نشود و در این راستا به طور جدی اقدام شده و اقدام خواهیم کرد.

زارعی با تاکید براینکه هیچ واحد سرمایه گذاری نباید خدای نکرده آسیبی به محیط زیست طراف خود چه در حوزه آلودگی آب،خاک وهوا داشته باشد ادامه داد: این موضوع دائم توسط واحد ایمنی بهداشت ان واحد وسازمان رصد می‌کنیم. وی بیان داشت: از سویی دیگر از سیاستهای سازمان مسئول این است که تمامی ظوابط و مقررات جاری کشور در حوزه حفاظت فنی، بهداشت حرفه ای ومحیط زیست را در سطح منطقه به طور فراگیر اجرایی کند و از واحدهای صنعتی وخدماتی مستقر انتظار می‌رود که به این امر توجه کافی داشته باشند که البته خوشبختانه چند واحد به این سمت وسو برنامه‌های خود را پیش برده اند که نیاز است تمامی واحدها طبق الزماات سازمان منطقه ویژه اقدام کنند تا خدای نکرده حادثه ای در کارگاهی رخ ندهد .

انتهای پیام/

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام