رد کردن لینک ها

دهمین مراسم عزاداری هفتم شهادت امام حسین»ع» در کنار کار تولیدی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ما معتقدیم از آنجایی که مجموعه منطقه ویژه اقتصادی استان کار اقتصادی و تولیدی انجام می‌دهد، برگزاری این گونه مراسم تاثیرگذاری بسیار خوبی دارد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی حسین زارعی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با رئیس پلیس راه استان، اظهار داشت: محرم هر سال شور و خاصی را به شهرها و روستاهای خراسان جنوبی می‌بخشد.

وی افزود: هر ساله مردم خراسان جنوبی در ایام محرم و صفر به همراه هیات‌های مذهبی به تکاپو می‌افتند و همگی با یک آرمان در سوگ مظلومان کربلا آیین‌های عزاداری را برپا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ۹ سال است که سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هفت روز بعد از روز عاشورا در قالب مراسم هفتم شهادت امام حسین (ع) یکی از بزرگترین مراسم عزاداری را در استان برپا می‌کند.

زارعی با بیان این که سال گذشته که نهمین سال برگزاری این مراسم بود، شاهد حضور جمعیت ۱۴هزار نفری از اقشار مختلف مردم در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بودیم افزود: امسال هم مفتخریم به عنوان دهمین سال مراسم هفتم شهادت امام حسین را در منطقه ویژه اقتصادی برگزار کنیم.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد حضور جمعیتی بیشتر از سال گذشته و اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی باشیم. مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: از همه مردم ولایی خراسان جنوبی دعوت می‌کنیم تا امسال هم ابتدای مردادماه ۱۴۰۳بعد از نماز مغرب و عشا در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی حضور به هم رسانند.

زارعی با بیان این که در مجموعه اقتصادی تلاشمان براین است تا در کنار کارهای اقتصادی که داریم برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی وعزاداری برای ائمه را هم برگزار کنیم افزود: معتقدیم از آنجایی که مجموعه منطقه ویژه اقتصادی استان کار اقتصادی و تولیدی انجام می‌دهد، برگزاری این گونه مراسم تاثیرگذاری بسیار خوبی دارد..

وی با تاکید بر این که امروز رسانه حرف اول را می‌زند ادامه داد: اگر به دنبال جهاد تبیین هستیم باید با برگزاری این گونه مراسم تبیین اقتصادی داشته باشیم. زارعی از برگزاری پویش عکس مراسم عزاداری هفتم شهادت امام حسین (ع) خبر داد و افزود: امسال برای نخستین بار پویش عکس مراسم عزاداری را داریم افرادی که در مراسم حضور یابند و از مراسم با گوشی یا موبایل عکس بگیرند وتصاویر خود را به دبیرخانه پویش به شماره ۰۹۹۱۶۶۷۸۷۰۵ در بستر ایتا،سروش ارسال و یا در فضای مجازی صفحه اینستاگرام ضمن بارگزاری تصویر پیج منطقه ویژه اقتصادی به ادرس Khorasan-jonobi-sez را تگ کنند بعد از داوری به نفرات برتر هدایا تقدیم می شود.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام