رد کردن لینک ها

سرانه آموزش کارکنان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی افزایش یافت

مسئول امور سیستم ها واموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: موفق شدیم در سال گذشته،  هزارو۱۴  نفر ساعت دوره‌های تخصصی و کاربردی را ویژه کارکنان این منطقه به صورت حضوری ، آنلاین و الکترونیکی برگزار کنیم که سرانه آموزش کارکنان از ۱۰ ساعت آموزش در سال ۱۴۰۱ به ۱۳ ساعت در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی فاطمه خزاعی با اشاره به اقدامات انجام شده در واحد آموزش اظهارداشت: در راستای تحقق توسعه همه جانبه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ، برپایه نیازسنجی آموزشی و رهنمودهای مدیرعامل محترم و برنامه‌های ‌سازمانی بالادست برگزاری دوره‌های کاربردی و تخصصی مرتبط با عنوان سازمانی شاغلان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:موفق شدیم در سال گذشته،  هزارو۱۴  نفر ساعت دوره‌های تخصصی و کاربردی را ویژه کارکنان این منطقه به صورت حضوری ، آنلاین و الکترونیکی برگزار کنیم که سرانه آموزش کارکنان از ۱۰ ساعت آموزش در سال ۱۴۰۱ به ۱۳ ساعت در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

  مسئول امور سیستم ها وآموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به دورههای برگزار شده افزود: این دورههای آموزشی شامل دوره اصول و فنون مذاکره موفق ، امداد و کمکهای اولیه ، مدیریت پسماند واحدهای صنعتی و معدنی ، قوانین مقررات صادرات و واردات ، شم اقتصادی ، تربیت متخصص امکان سنجی پروژه های اقتصادی (کامفار) ، آشنایی با ثبت سفارش از طریق سامانه جامع تجارت، آشنایی با نحوه صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت، رفع تعهدات ارزی کالا ، اینکوترمز ۲۰۲۰ و کارگاه های آموزشی سالانه HSEE  “ از جمله عناوین مهم دوره‌های برگزار شده در سال گذشته است..

خزاعی افزود:پس از ارزیابی ها و ممیزی خارجی صورت گرفته توسط تیم ممیزی، منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در شهریور ۱۴۰۲ موفق به کسب گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه، ایمنی، بهداشت حرفه ای و زیست محیطی شد.

وی ادامه داد: سیستم مدیریت یکپارچه شامل پیاده سازی و استقرار ۳ استاندارد مدیریت زیست محیطی(ISO 14001) ، استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 9001 ) و استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت ( ISO 45001 ) است. لازم به ذکر است این اولین دوره صدور گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی به شمار می رود.

مسئول امور سیستم ها واموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: گواهینامه ایزو دارای سه سال اعتبار است که سازمان دریافت کننده گواهینامه ایزو باید پس از صدور تا دو سال سالیانه اقدام به تمدید مراقبتی نماید.

خزاعی  افزود:مطابقت اجرای فرآیندها با الزامات استاندارد حاصل تلاش مدیران و کارکنان منطقه ویژه خراسان جنوبی است که منجر به اخذ این گواهینامه ها که در راستای مدیریت کیفیت، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و ایمن سازی محل کار برای کارکنان است  گردیده است..

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام