رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی میزبان رویداد رسانه ای «بصیرا»

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: امروز منطقه ویژه اقتصادی بیرجند میزبان برگزاری دومین رویداد رسانه ای «بصیرا» ویژه دختران دانش آموز بیرجندی بود.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سجاد رضایی، در آیین رویداد رسانه ای «بصیرا» با بیان اینکه شاهد دومین رویداد رسانه ای بصیرا (بزرگترین رویداد تولید محتوای موبایلی دانش آموزی در شهرستان بیرجند) در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هستیم اظهار داشت: طبق فرمایش رهبری ما در شرایط خاصی قرار داریم چرا که در عرصه جنگ رسانه ای هستیم.

وی افزود: در عرصه نبرد جنگ رسانه ای آنچه شاهد آن هستیم این است که در برخی از نقاط جهان اتفاقاتی رخ میدهد اما عقبه پشتبانی آن توسط جنگ روایت ها در اقصی نقاط جهان به هر سو و سمتی که دوست دارند پیاده سازی می کنند.مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی ادامه داد: در جنگ روایت ها به دنبال این هستیم تا مردم به آرمان ها،دستاوردها و اتفافات بزرگی که در این سال های اخیر میگذرد به درستی آشنا شوند و روایت های صحیحی از آنچه در میدان رخ می دهد دریافت کنند.

رضایی گفت: در عرصه جنگ رسانه ای در برخی نقاط شاهد توهم دشمن هستیم در حالی که پیشرفت ها را مشاهده می کنیم اما بخشی از فعالیت های ضد انقلاب براین سو است تا مردم ناامید شوند.

وی با بیان این که در برخی جاها که نیاز به حضور است حضور روایتگری پر رنگ نبوده است افزود: طبق راهبردی که رهبری در خصوص جهاد تبین بیان کردند برنامه ریزی کردیم تا دستاوردها و اقدامات جهادی را برای مردم بیشتر بازگو کنیم تا روایت های درست برای مردم بازنشر شود.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: رویدادهای مختلف برای تولید محتوای درست در دستور کار بسیج قرار گرفته است که بسیج دانش آموزی اردوی راویان پیشرفت را دارد و ماهم در بسیج رسانه رویدادهای تولید محتوا را داریم تا اقشار مختلف از نزدیک اتفاقات امیدوار کننده را ببینند تا ارمانهایی که به قله نزدیک هستیم دست یابیم.

رضایی با اشاره به این که امروز دومین رویداد تولید محتوا در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در حال برگزاری است گفت: امید است سایر اقشار مختلف مردم اینجا بیایند تا از نزدیک شاهد دستاوردهای بزرگ را مردم بیینند و این اتفاقات بزرگ را روایت سازی ودر بستر فضای مجازی مطرح کنند..

وی با بیان این که در این عرصه جنگ است که باید بتوانیم نقش خود را در جهاد تبیین با همت مسوولان داشته باشیم افزود: امید است با تولید محتوا و فضای افکار عمومی مردم امیدوارکننده پیشبرنده و حرکت به سوی قله باشد.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام