رد کردن لینک ها

واحد تولید کاشی و سرامیک درمنطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی آماده بهره برداری

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: واحد تولیدی کاشی و سرامیک منطقه ویژه اقتصادی بیرجند هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،مهدی جعفری «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار» با رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی دیدار وگفتگو کرد.

مرتضی صفدری زاده در این دیدار اظهارداشت :خیلی مفتخریم که امروز توفیق حاصل شد تا با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار دیدار وگفتگو داشتیم ودر جریان این دیدار از چند واحد هم بازدید کردیم.

مرتضی صفدری زاده با بیان اینکه کارخانه زیگورات سرام ایرسا پیشرفت فیزیکی خوبی دارد وهمه تلاشها براین است تا سرمایه گذار این پروژه بتواند با تامین منابع مالی این پروژه بزرگ را در هفته دولت به بهره برداری و کار تولید آغاز شود .

سرپرست معاونت هماهنگی اموو اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه زیگورات سرام ایرسا که در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی واقع شده است یکی از پروژههای بسیار بزرگ است .

جعفری با تاکید براینکه در این پروژه بالغ بر هزارو۱۰۰میلیاردتومان تاکنون هزینه شده است افزود: این واحد ظرفیت اشتغال ۴۸۰نفری در فاز نخست دارد که با بهره برداری از ان ۴۸۰نفر در داخل استان بکارگیری میشوند. وی تاکید است:امید است با تلاشها وپیگیریهایی که وجود دارد واحد زیگورات سرام ایرسا در هفته دولت به بهره بردااری برسد. بازدید از واحد لوازم آرایشی وبهداشتی،بازدید از کارخانه تولید نخ وپارچه، از دیگر برنامه ها بود .

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام