رد کردن لینک ها

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور معرفی شد

طی مراسمی با حضور عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد، آیین تکریم و معارفه “رضا مسرور” دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی طی مراسمی با حضور عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد، آیین تکریم و معارفه “رضا مسرور” دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد.

وی در ادامه  از زحمات و تلاش های “حجت اله عبدالملکی” دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، در دوران مسئولیت قدردانی کرد.

وزیر اقتصاد عنوان کرد: حقیقت این است که کار در مناطق آزاد در کشور ما، به خلاف آنچه از نام آن بر می آید، چه بسا دشوارتر از مناطق عادی است و محدودیت های بیشتری به لحاظ فعالیت بانک ها و بیمه ها و … در آن وجود دارد که من بسیار امیدوارم، آقای مسرور بتواند به نحوی برنامه ریزی کند که این محدودیت ها و مشکلات را کاهش دهد.

همتی تصریح کرد: مناطق آزاد مطلوب از نظر ما، باید محل جذب سرمایه خارجی و داخلی و سکویی برای صادرات باشد نه اینکه تبدیل به محلی برای تفریح و پایانه واردات به کشور شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به افزایش تعداد مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در سالهای اخیر، ابراز امیدواری کرد، مسرور، دبیر جدید مناطق آزاد بتواند سامانی مناسب برای اداره این مناطق بیاندیشد.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام