رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی یک فرصت برای استان

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی یک فرصت برای استان خراسان جنوبی است گفت: مدیریت منسجمی که در سازمان منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد،برای ما تکلیف است که به عنوان بخش خصوصی، در کنار شما باشیم .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، مهندس علی خامه زر در جریان دیدار از سازمان منطقه ویژه اقتصادی در گفتگو با مدیر عامل این سازمان گفت : تمام منطقه ویژه اقتصادی برای خراسان جنوبی فرصت است.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با وجود عمر ۱۰ ساله خود اما رتبه هایی که در میان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور کسب کرده جای بسی تامل است.گفت:منطقه ویژه اقتصادی استان تنها منطقه ایست که صفر تا صد آن توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری و اداره میشود.

مهندس خامه زر روند صدور مجوزها را در منطقه ویژه اقتصادی بسیار آسان و سریع دانست و افزود: مدیریت منسجمی که در این سازمان حاکم است، که برای ما تکلیف است که کنار شما باشیم.

رییس اتاق بازرگانی بیرجند تاکید کرد : سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی پتانسل قوی استان است که ما به وجود این سازمان در استان خراسان جنوبی افتخار می کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در این دیدار ضمن تشریح آخرین وضعیت سازمان و سرمایه گذاری های انجام شده، بر همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی و اتاق بازرگانی تاکید کرد.

مهندس زارعی افزود: ما به عنوان بخش خصوصی در کنار اتاق بازرگانی،اتاق تعاون، اتاق اصناف هستیم و این انسجام بخش خصوصی باید همچنان حفظ شود .

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام