رد کردن لینک ها

به همت واحد ایمنی و بهداشت برگزار شد

برگزاری کارگاه آموزشی شناخت مخاطرات هیدروکربن وکار با خاموش کننده‌های دستی در ماهیرود

به همت واحد ایمنی وبهداشت سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی کارگاه آموزشی شناخت مخاطرات هیدروکربن‌ها وکار با خاموش کننده‌های دستی در سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، ایمان فیاجی از برگزاری کارگاه آموزشی شناخت مخاطرات هیدروکربن‌ها و کار با خاموش کننده‌های دستی در سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خبر داد.

وی افزود: این کارگاه  با حضور ۴۵ نفر از پرسنل ترانشیپ های سوخت و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی با هدف مهارت افزایی کارکنان در راستای کاهش مخاطرات ناشی از فعالیت های جاری در واحدهای ترانشیپ سایت مرزی  به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

مسئول واحد ایمنی و بهداشت سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت:در این کارگاه مانور اطفاء حریق به صورت عملی در محل یارد آتش نشانی سایت انجام شد که در این مانور نفرات به گروه‌های عملیاتی مشخص تقسیم بندی شدند و جهت عملیات اطفاء با خاموش کننده‌های دستی به صورت گروهی اقدام شد.

فیاجی ادامه داد: همچنین در این کارگاه انواع خاموش کننده‌ها و نحوه کار با آن تشریح  و مقرر شد که مسئولین ایمنی هریک از واحدها به صورت دوره‌ای مانورهایی به طور مستقل برگزار نمایند تا کارکنان آن ها به تسلط و آمادگی کافی در این زمینه ها برسند.

وی بیان داشت: یکی از ارکان اصلی پیشگیری از حوادث ارتقاء سطح آگاهی و مهارت کارکنان آموزش مستمر است که امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه های مدونی در حوزه ی آموزشی خواهد داشت.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام