رد کردن لینک ها

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توان سازمان همیاریها و شهرداری‌های خراسان جنوبی خراسان جنوبی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توان سازمان همیاری در جهت مانع زدایی و تحقق اهداف مشترک طرفین در راستای ارتقاء خدمات تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،حسین زارعی در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاریها وشهرداریهای خراسان جنوبی اظهارداشت: سازمان همیاری شهرداری ها می‌تواند به عنوان مجموعه‌ای قابل اعتماد و اتکا در پیشبرد برنامه‌های در دست اجرای منطقه ویژه اقتصادی، نقشی مهم ایفا نماید.

وی اظهارداشت:در سازمان همیاری شهرداری های استان دراین دوره تحول خوبی صورت گرفته است واستان نیازمند این اتفاقات است.

زارعی با بیان اینکه تیرپارک شهرستان سربیشه که در هفته گذشته توسط سازمان همیاری شهرداریهای استان کلنگ زنی شد اتفاق بسیار خوبی بود افزود: ما آمادگی داریم با کمک سازمان همیاری شهرداری ها پروژه هایی را استارت بزنیم تا در راستای توسعه استان تلاش شود.

وی نیز در دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری‌های مشترک به ویژه با سازمان همیاری شهرداری ها، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ما خصوصا در سال جدید است، عنوان کرد: ارتباط تنگاتنگ و عملیاتی دو سازمان با یکدیگر می‌تواند منشا خیر و برکات بیشتر برای استان به ویژه مناطق مرزی و همچنین توسعه اقتصادی گردد.

همچنین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توان سازمان همیاری در جهت مانع زدایی و تحقق اهداف مشترک طرفین در راستای ارتقاء خدمات تاکید نمود.

لازم به ذکراست در این نشست دوساعته آخرین وضعیت پروژه‌ های جاری فی مابین سازمان همیاری شهرداری ها و منطقه ویژه اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام