رد کردن لینک ها

اشتغالزایی برای دو هزار۹۴ نفر در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی/شعار سال نشان دهنده اهمیت جایگاه کار وکارگری

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی استان تا کنون برای دوهزار و۹۴ نفر اشتغالزایی شده است،گفت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت جایگاه کار وکارگری است.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مهندس حسین زارعی  در مراسم جشن تجلسل از کارگران نمونه سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان با بیان اینکه میزان اشتغالزایی از ابتدای عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی تاکنون دوهزارو۹۴ نفر است اظهارداشت: در دو سایت مرکزی ومرزی منطقه ویژه اقتصادی از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون ۱۷۰ نفر وواحدهای مستقر در دوسایت مرکزی ومرزی منطقه ویژه در زمان بهره بذداری هزارو۹۲۴ نفر است.

وی افزود:همچنین از ابتدای فعالیت منطقه ویژه اقتصادی تا کنون به صورت غیر مستقیم در دو سایت مرکزی ومرزی با توجه به خدمات صادراتی به کشور افغانستان ودرقالب کارشناسان،تکنسینها،پیمانکاران،کارگران، ناوگان حمل ونقل تعداد ۵۵۰۰۰ نفرفعالیت نموده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی  با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت:شعار سال نشان دهنده اهمیت کار و کارگر و تولید و بهره وری در جامعه است.

زارعی گفت: به نظر من تنها راه برون رفت از مشکلات و چالش‌های حوزه اقتصادی کشور، مهار تورم و رشد تولید است.

وی با تاکیدبراینکه کارگران، عامل اصلی حرکت جامعه به سوی تولید و رشد هستند، گفت: حمایت از این قشر به طور قطع به افزایش تولید و مهار تورم منجر می شود و زمینه عملی برای تحقق شعار سال است و در واقع نامگداری امسال نشان از نقش و جایگاه کار و کارگر در امر تولید و بهره وری در جامعه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت:تلاش کارگران موجب شکوفایی کشور و توسعه اقتصادی می شود و هفته کارگر فرصتی برای قدردانی از زحمات افرادی است که در عرصه تولید کار می‌کنند، کارگرانی که برای تحقق شعار امسال آستین همت بالا زده‌اند.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام