رد کردن لینک ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی و دانشکده فنی حرفه‌ای دختران خراسان جنوبی

مدیر دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این برهه از زمان اشتغال و کارآفرینی یک تکلیف است گفت: امروز بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و دانشکده فنی حرفه‌ تفاهم نامه منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی  محمد رضا مالکی ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه بین منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و دانشکده فنی حرفه‌ای دختران منعقد شد اظهار داشت: در این برهه از زمان اشتغال و کار آفرینی یک تکلیف است که سازمان منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی این تکلیف را به خوبی انجام داده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سامان منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی یکی از بخش‌های پیش قدم در بخش اشتغال و کارآفرینی در استان است افزود: همه باید دست در دست هم دهیم تا معظل بیکاری را ریشه کن کنیم.

مدیر دانشگاه‌های فنی حرفه ای خراسان جنوبی گفت: اگر جوانان را ترویج به ازدواج می‌کنیم زیر بنای اصلی آن اشتغال است و اگرکسی که یک گام برای اشتغال را بردارد کار جهادی بزرگی انجام می‌دهد.

مالکی افزود: امیدواریم امروز با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی حرفه ای استان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی روزهای خوبی برای دانشجویان ما رقم خورد وهمکاری‌های ما ادامه یابد.

وی ادامه داد: هدف اصلی این تفاهم نامه هم افزایی و به اشتراک گذاری دانش قابلیت‌ها و توانمندی‌های دو مجموعه در راستای بهبود در حوزه‌های مختلف مورد تفاهم است .

مدیر دانشگاه‌های فنی حرفه ای خراسان جنوبی گفت:اهمیت ایجاد اشتغال در ایجاد ثبات اقتصادی جامعه موضوعی غیر قابل انکار است. و توجه هر چه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه جانبه در جامعه گردد.

*وجود دانشجویان خلاق در دانشکده فنی حرفه ای دختران خراسان جنوبی

.مدیر آموزشکده فنی و حرفه ای دختران خراسان جنوبی هم با بیان این‌که دانشجویان ما در دانشکده فنی حرفه‌ای دختران استان دارای توانمندی‌های زیادی هستند گفت:از نخستین روزی که مقرر شد بین منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و دانشکده فنی وحرفه‌ای دختران استان تفاهم نامه منعقد شود و رحیه مضاعفی بین دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشکده و اساتید ایجاد شده است.

اطمینان گفت: هنرجویان ما در دراین دانشکده خلاق و دارای ایده‌های خوبی هستند که در بخش‌های مختلف میتوان از آن‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام