رد کردن لینک ها

بازگشت ۴۰نفر از کارگران واحد هیدروکربن به آغوش کار

مدیرواحد کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از برقرای بیمه بیکاری برای ۵۰ نفر از کارگران واحد هیدروکربن خبر داد وگفت: همچنین ۴۰ نفر از کارگران این واحد در قسمتهای نگهبانی حراست، دوباره به کار برگشتند .

به گزارش روابط عمومی وامور بین المل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، محمد زنگنه در جریان بازدید از واحد هیدروکربن واقع در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی که چندی پیش دچار حریق شده بود اظهارداشت:متاسفانه در جریان آتش سوزی که در یک ماه اخیر در یکی از واحدهای سوختی مستقر در سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان رخ داد،کارگران این واحد با توجه به حجم زیاد آتش سوزی بیکار شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از خاموش شدن آتش،واحد اشتغال منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نسبت به اطلاع رسانی به کارگران جهت مراجعه وتشکیل پرونده اقدام کرد افزود: از تعداد ۱۱۷ نفر کارگری که در این واحد مشغول به کار بودند، ۷۷نفر برای تشکیل پرونده مراجعه کردند.

مدیر واحدکار وخدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت:تعداد ۷۷ نفری که برای تشکیل پرونده مراجعه کردند، پرونده های آنها را به تامین اجتماعی ارجاع دادیم که تا این لحظه بیمه بیکاری برای ۵۰ نفر برقرار شده است واین ماه حقوق بیمه بیکاری را دریافت میکنند.

زنگنه ادامه داد:مابقی پرونده ها در تامین اجتماعی ودر دست بررسی است وهمچنین تعداد ۴۰نفر از کارگران این واحد در قالب نگهبانی،حراست…دوباره به کار برگشتند ومشغول به کار هستند.

انتهای پیام

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام