رد کردن لینک ها

برگزاری استارتاپ برق و الکترونیک در دانشگاه علمی کاربردی/ رشته های دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه براساس نیاز جامعه

رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی خراسان جنوبی گفت: به همت دانشگاه علمی کاربردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی استارتاپ برق و الکترونیک برگزار شد و رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی استان براساس نیاز جامعه است.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،حبیب آتش روز درحاشیه برگزاری استارتاپ برق و الکترونیک اظهارداشت: امروز میزبان استارتاپ برق و الکترونیک هستیم که به همت مرکز جامع علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حوزه استارتاپ ها حرف و سخن بسیار زیاد است گفت: اگر قرار باشد آموزش و پاسخی برای نیازهای جامعه داشته باشیم،بدون شک به امکانات ، تجهیزات نیاز دارد چرا که آموزش نیاز به تجهیزات دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات با منابع مهیا می‌شود افزود:صنعتی وجود ندارد که امکانات و تجهیزات نداشته باشد و کاری که آموزش های مهارتی انجام می‌دهند استفاده از امکانات و تجهیزات را تسهیل می‌کند.

آتش روز با بیان اینکه آموزش های علمی کاربردی مقداری متفاوت اما براساس شغل تعریف می‌شود افزود: رشته هایی که در جوار صنعت ایجاد شده است در راستای اشتغال است.

وی ادامه داد: رشته های دانشگاه علمی کاربردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی که در جوار صنعت است براساس نیاز و ایجاد شغل است خیلی از این رشته ها که در دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی استان وجود دارد دانشجو حین و یا در ابتدای تحصیل وارد بازار کار می‌شود و بسیاری از پرونده ها را که بررسی میکنیم میزان اشتغال دانشجو بالاست.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی با اشاره به رویداد استارتاپ برق و الکترونیک افزود: برای این رویداد ۱۵ ایده ارسال شد که تعدادی از ایده ها استاندارد لازم را نداشتند و ۵ ایده در حضور داوران ایده خود را ارائه دادند.

آتش روز گفت: تاکید ما براین بود که رویدادها مسئله محور باشد و به نوعی مشکلی از مشکلات جامعه و مشکلات صنایعی که مستقر هستند را برطرف کند و همچنین ماهمچنان ایده های برتر را حمایت خواهیم کرد‌ .

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام