رد کردن لینک ها

برگزاری نشست آموزشی نحوه استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه

مسئول ایمنی و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت:نشست آموزشی نحوه استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه «IMS»ویژه مدیران،مدیران عامل کارخانه های فعال درمنطقه ویژه و مسئولان واحدهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ایمان فیاجی گفت: نشست آموزشی نحوه استقرار سیستم مدیریت یکپارچه ویژه مدیران،مدیران عامل کارخانه فعال در منطقه ویژه و مسئولان واحدهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با حضور مدیر ایمنی و بهداشت کارخانه کویرتایر بیرجند« محمد ولی احمدی» برگزار شد.
وی با بیان اینکه این نشست آموزشی که به منظور استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه با حضور تعدادی از مدیران ومسئولان واحدهای سازمان در محل سایت مرکزی به مدت ۳ ساعت برگزار شد.گفت:این نشست با هدف آشنایی با انوع ایزوهای مدیریتی در زمینه های ایمنی،بهداشت،محیط زیست وکیفیت،نحوه استقرار و اخذ گواهی نامه های ایزو از ممیزان خارجی .آشنایی با مزایای اخذ گواهی نامه های ایزوها در مجموعه های سازمانی وصنایع و کارخانه ها برگزار شد.
فیاجی گفت:با برگزاری این نشست خوشبختانه زمینه ساز خوبی برای ورود هرچه بهتر و بیشتر منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی به جمع سازمانهای دارنده گواهی نامه‌های ایزو مدیریت در سطح استان در آینده ای نه چندان دور خواهد بود.
مسئول ایمنی و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت:از آنجایی که این سیستم ها می تواند با نظم دهی بهتر به رویه های سازمانی در راستای ارائه خدمات و محصولات به مشتریان و ارباب رجوعان در بستری با رعایت استاندارد های روز دنیا و محیط کاری ایمن و بهداشتی،همگام با حفظ محیط زیست برای همگان رقم زند می تواند نقطه عطفی در جهت پیشرفت و تعالی سازمانی شناخته شود.
همچنین وی از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه مقابله و پیشگیری از ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا (امیکرون) در سایت مرزی ماهیرود خبر داد وادامه داد:این دوره که با هدف آشنایی پرسنل منطقه ویژه اقتصادی و همچنین حساسیت زایی در میان پرسنل سازمان صورت گرفت ۲۰ نفر از پرسنل در این کارگاه آموزشی به مدت دو ساعت شرکت کردند،این کارگاه با همکاری واحد بهداشت محیط پایگاه بهداشتی مرز ماهیرود برگزار شد
انتهای پیام/.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام