رد کردن لینک ها

بسیج به دنبال تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوربه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی است

رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه بسیج به دنبال تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی است گفت: بسیج به دنبال راه میان بر برای رفع مشکلات است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،غلامرضا حسن‌پور ظهر امروز در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سازمان بسیج متولی امور نیست، اما به عنوان اجرا کننده حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج در راستای ماموریتی که دارد و در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی موظف هستیم مشکلات را دسته‌بندی کنیم، افزود: مجموعه بسیج بازاریان و اصناف با مجموعه دولت ارتباط خوبی داریم و در سفر اخیر ریاست جمهور به خراسان جنوبی که در دور دوم سفرها انجام شد، مصوبات خوبی رقم خورد.رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد بر اجرایی شدن مصوبات سفرهای ریاست جمهوری همواره تاکید می‌شود.

وی گفت: رئیس جمهور در سفر دوم خود به خراسان جنوبی و به ویژه به منطقه ویژه اقتصادی مصوبات خوبی داشتند که ما به مسئولان استانی تاکید داریم مصوبات پیگیری و در دستور کارشان باشد.

حسن‌پور با بیان اینکه اگر مصوبه‌ای از سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی بود که انجام نشده بود، به ما منتقل کنید تا ما به وزارتخانه‌های مربوطه ارجاع دهیم تا مقامات کشور نسبت به انجام و تحقق آن دستور دهند، گفت: گاهی در بدنه افرادی هستند که از چگونگی اجرایی کارها به خوبی مطلع نیستند و در برخی موارد بسیج ورود پیدا می‌کند تا راه میان بر شود و زودتر نتیجه حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی در استان کارهای خوبی انجام داده است گفت: بنده معتقدم منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هنوز جای کار دارد، چرا که استان خراسان جنوبی مرز را در اختیار دارید.

حسن‌پور اظهار داشت: تاکید ما بر این است که سرمایه‌گذاران را به استان و به منطقه ویژه اقتصادی سوق دهیم تا شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام