رد کردن لینک ها

بیش از ۴۲ هزار کامیون صادراتی از منطقه ویژه خراسان جنوبی راهی خارج از مرزها شد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مجموع صادرات سال گذشته را ۴۲ هزار و ۲۷۸ کامیون اعلام کرد و گفت: همچنین کل ناوگان ورودی به سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان در سال گذشته ۷۶هزار و ۴۰۵ کامیون انجام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی حسین زارعی در جمع رسانه ها اظهارداشت: از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از ۱۸هزار و ۲۳۷ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال توسط این سازمان برای تجهیز وآماده سازی سایت مرکزی آن هزینه شد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای فعالیت تاکنون هزینه کرد این سازمان در سایت مرزی ماهیرود ۴ هزار و۸۲۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

به گفته وی علاوه براین طی این مدت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداث واحدهای تولیدی و خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ۶۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده اند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون در ۲ سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی ۱۷۰نفر به صورت مستقیم و همچنین ۲هزار و ۹ نفر در واحدهای مستقر در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه در زمان بهره برداری شاغل شدند.

زارعی با بیان این که در مجموع ۲ هزار و ۱۳۹ نفر در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مشغول به کارند افزود: سال گذشته ۲۱ هزار و ۸۴۹ کامیون تزانزیت از این منطقه و سایت مرزی ماهیرود انجام شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به ۱۷۱ بارگیری انجام شده از سایت مرزی منطقه ویژه طی سال گذشته تصریح کرد: صادراتی که سال ۱۴۰۲ از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در بخش سوختی صورت گرفت به میزان ۱۳۳ هزار و ۱۸ کامیون، متفرقه باری با ۲۸ هزار و ۹۶۰ کامیون انجام شد.

زارعی مجموع صادرات سال گذشته را ۴۲ هزار و ۲۷۸ کامیون اعلام کرد و گفت: همچنین کل ناوگان وردوی به سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان در سال گذشته ۷۶هزار و ۴۰۵ کامیون انجام شد.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام