رد کردن لینک ها

جانشین فرمانده سپاه بیرجند اعلام کرد

منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در امر تولید در راستای فرمایشات رهبری حرکت می‌کند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در امر تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سازمانی فعال پویا است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، سرهنگ اقبالیان در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی با بیان اینکه دعا کنیم عاقبت بخیر شویم اظهار داشت:مسئولیت ها کار مسئولین را سخت می‌کند که باید با توجه به جایگاهی که داریم وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی ادامه داد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سازمانی پویا و فعال است و همان گونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری تولید ،اقتصاد است، در این مجموعه تولید، اقتصاد وجود دارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت:شما در امر تولید پیرو فرمایشات رهبری هستید و در مراسم هفتم شهادت امام حسین(ع) برنامه ای بسیار خوب و بدون نقصی را برگزار کردید.

وی با اشاره به مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: با وجود مشغله زیاد اما فرمانده پایگاه بسیج در این سازمان هم هستید اقبالیان با بیان اینکه کار در بسیج مانند کار اداری است  با این تفاوت که در بسیج هیچ دستوری وجود ندارد.گفت: کار شما در برنامه عزاداری برای امام حسین(ع) بسیار ارزشمند است و رسالتی که دارید را با قوت ادامه دهید .

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام