رد کردن لینک ها

حضور محترم دکتر دامون،مدیرعامل محترم شرکت پرسیانول اسپانیا و رابط سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا

?بازدید دکتر دامون افکاری مدیر عامل محترم شرکت پرسیانول اسپانیا همچنین مشاور شرکت های ایرانی ورابط سفارت جمهوری اسلامی ایران دراسپانیا از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند
?بازدید میدانی اول:پروژه تولید کننده چرم مصنوعی ؛شرکت تولیدی ؛صنعتی آذین چرم خاوران اولین کارخانه چرم مصنوعی درشرق کشور
این کارخانه در حال فعالیت با برطرف کردن نیاز بازارهای داخلی، بخش عمده ای از محصولات خود را به کشور افغانستان صادر می کند.
۵۰ درصد مواد اولیه این کارخانه از طریق واردات ونیم دیگرازمواد معدنی موجود دراستان تامین می گردد.
فاز اول این کارخانه با ۴۵۰۰ مترمربع زیربنا درزمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع به بهره برداری رسیده وزمینه اشتغال ۳۵ نفر به طور مستقیم و۲۵۰ نفر به طور غیر مستقیم را فراهم آورده است.
با توسعه این واحد تولیدی وتکمیل فازدوم آن؛ ۹۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
?بازدید میدانی دوم:پروژه نخستین واحد طراحی وساخت خطوط ماشین آلات کاشی وسرامیک ؛ مجتمع تولیدی _صنعتی الکترو صدر
اولین واحد طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک کشور چندی پیش در محل منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به بهره برداری رسید.
تا قبل از راه اندازی این واحد تولیدی، ۱۰۰ درصد خطوط تولید کاشی و سرامیک از چین و ایتالیا وارد کشور می شد که خروج ارز زیادی را به همراه داشت.
جلوگیری از خروج ارز ، بومی سازی سیستم ها و پشتیبانی آنها در داخل کشور از مهمترین پیامدهای فعالیت این واحد تولیدی است.
بازار فروش محصولات این کارخانه، داخل کشور و کشورهای منطقه CIS می باشد.
شرکت فنی مهندسی الکترو صدر، واحد طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک با ۵۸۰۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع به همت بخش خصوصی
?بازدید میدانی سوم:پایانه صادراتی سنگ وفرآورده های معدنی : پایانه صادراتی سنگ وفرآورده های معدنی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی -بیرجند به عنوان تنها پایانه صادراتی در کشور که اقدام به کارروی سنگ های راف و فروش آن انجام داده است به شمار می رود
پایانه همچنین با انتخاب سنگ های مناسب سنگ های منتقل شده ازمعادن را با درجه بندی انواع سنگ به ۱۰ مورد طبقه بندی گردیده است وبا استفاده از نیروهای گوهر تراش اقدام به شروع عملیات تراش سنگ ها نموده است.
?همچنین از واحد فرآوری و بسته بندی محصولات غذایی ،کشاورزی و دارویی خامه زر بازدید شد.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام