رد کردن لینک ها

حضور موثر بخش خصوصی نیاز به ایجاد بسترهای مناسب و ریل‌گذاری توسعه اقتصادی دارد/گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: حضور موثر بخش خصوصی نیاز به ایجاد بسترهای مناسب در زمینه ارتقای سیاست‌ها و ریل‌گذاری توسعه اقتصادی دارد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،مرتضی صفدری زاده  در آیین افتتاح طرح گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که با حضور سرپرست وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی واستاندار خراسان جنوبی همراه بود اظهار داشت: وزارت تعاون و کار از وزارتخانه‌های استراتژیک کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی است.

وی اظهار داشت: بخش خصوصی منابع مالی و مدیریتی کافی همچنین انگیزه جدی برای توسعه استان را دارد و انتظار داریم موافقت با پیشنهاد تامین مالی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومانی را برای پروژه‌های اقتصادی، مزیت‌دار و قابل توجیه در دستور کار قرار دهید.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ هزار نفر در این استان بیکار هستند که ریشه کن شدن این تعداد در دولت سیزدهم شدنی است چون عزم و اراده آن در استان وجود دارد و بخش خصوصی پای‌ کار است.

وی تصریح کرد: در حوزه تامین مالی پروژه‌های اقتصادی و صنعتی استان با توجه به قدرت و ظرفیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بدنه دولت، با اختصاص خط ویژه اعتباری ما نیز قول می‌دهیم در پایان این دولت فرد بیکاری در استان نباشد.

صفدری‌زاده افزود: در یک سال گذشته دولت سیزدهم دست به اقداماتی زد که در سال‌های گذشته هیچکس جرات آن را نداشت و امروز امید تازه‌ای در استان و کشور شکل گرفته و کمک کنید مساله مهم توسعه اقتصادی استان نیز رقم بخورد.

وی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم اکنون موتورهای محرکه توسعه استان خراسان جنوبی شتاب گرفته است و معتقدیم خراسان جنوبی محروم نیست اما از لحاظ معرفی ظرفیت‌ها شاید محروم باشد.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: حضور موثر بخش خصوصی نیاز به ایجاد بسترهای مناسب در زمینه ارتقای سیاست‌ها و ریل‌گذاری توسعه اقتصادی دارد و در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی در استان هستیم که می‌تواند پروژه‌های مهمتر و بزرگتری هم رقم بخورد.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: درخواست داریم برای تامین منابع مالی پروژه‌های صنعتی و اقتصادی استان خط اعتباری ویژه‌ از منابع مختلف مانند تامین اجتماعی، شستا یا سایر منابع دیده شود.

طرح گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی و ۵۰ روستای شهرستان بیرجند با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

۱۷میلیارد تومان برای گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند هزینه شده است و عملیات گازرسانی به ۵۰ روستای شهرستان بیرجند هم با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان انجام شد که با اجرای این طرح سه هزار و ۷۱۷ نفر از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

. انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام