رد کردن لینک ها

حضور پررنگ منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه گذاری

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از حضور فعال این سازمان دردومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه گذاری وتوانمندیهای صادراتی مناطق آزاد وویژه اقتصادی ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،مهندس زارعی با اعلام این خبر، اظهار داشت : دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری وتوانمندیهای صادراتی مناطق آزاد وویژه اقتصادی ایران به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، که منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

وی افزود:با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و با همچنین با توجه به فلسفه وجودی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که پایگاه اصلی اقتصاد بین الملل کشورمان است، سیاست جذب سرمایه و تولید و اشتغال و رونق و ارزآوری را دنبال کرده و مقرر شد که همه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این راستا به سمت جذب سرمایه و صادرات و تولید رفته و برنامه های ویژه برای آن ترسیم کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مقرر شده است دراین نمایشگاه  رونمایی از بسته های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود ، انجام شود ،که از همه سرمایه گذاران خارجی و فعالان حوزه صادرات دعوت میشود برای بازدید به این نمایشگاه حضور یابند.

زارعی گفت:دومین نمایشگاه رونمایی از بسته های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان علاقمندان از ساعت ۱۵ تا ۲۰ است که منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در سالن عطار غرفه شماره ۲۶ حضور دارد.

.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام