رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی بیرجند دادگستری را حامی خود بداند

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان با بیان اینکه دادگستری را حامی خود بدانید گفت: سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی بیشترین مشکل واحدهای مشکل دار در استان است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی استان اظهار داشت: تا جایی که می‌توانیم از سرمایه گذاران حمایت می کنیم .

وی با بیان اینکه در حوزه‌های اقتصادی ما در استان ورود پیدا کردیم افزود: در شهرستان فردوس و سرایان به سراغ سرمایه گذارانی رفتیم که مهلت قانونی برای پروژه آنها به اتمام رسیده و مقرر بود خلع ید کنند ادامه داد: اما وقتی دیدیم سرمایه گذار هزینه بسیار زیادی کرده مدت زمان را تمدید کردیم.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با تاکید براینکه اگر واحدی تولیدی در بخش مالیات، بنیاد مسکن، منابع طبیعی ..در بخشهای دولتی مشکلی باشد پا درمیانی می‌کنیم گفت: بانکها سیستم خاص خود را دارند و ما در خصوص پادرمیانی برای واحدها همیشه با بانکها نمی‌توانیم به تفاهم برسیم.

موحدی راد افزود: بیشتر مشکل واحدها در بخش نقدینگی و سرمایه در گردش است و از سویی دیگر باید کاری کنیم که سرمایه گذار امیدوار باشد.

وی با تاکید براینکه سرمایه گذار جایی می‌آید که امنیت در همه حوزهها برایش فراهم باشد گفت: سرمایه گذار بیشتر به دنبال جایی است که کسی چوب لای چرخ او نگذارد.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اجرای گفتار ششم سند تحول قضایی مبنی بر ارزیابی عملکرد مدیران، ذیل فصل سوم نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول، طرح انتخاب مدیران برتر قوه قضائیه ، مدیران نمونه سال ۱۴۰۱ معرفی شدند‌،افزود:در این فرایند انتخاب مدیران نمونه به تفکیک سطوح مدیریتی شامل مدیران نمونه ملی، مدیران نمونه واحدهای ستادی،مدیران نمونه استانی از اعضای شورای قضایی استان و مدیران نمونه استانی معرفی شدند.

وی افزود: در بخش شورای قضایی استانها دادستان مرکز استان( حجت الاسلام نسایی زهان) جزو برترین ها شد.

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تا پایان سال برای ۸۰۰نفر شغل ایجاد می‌کند

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هم در این دیدار با بیان اینکه پیش بینی می‌شود با بهره برداری دو واحد تولیدی صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی تا پایان سال برای ۸۰۰ نفر دیگر اشتغال ایجاد شود.افزود:حجم سرمایه گذاری انجام شده از ابتدای فعالیت تاکنون  در حوزه تجهیز وآماده سازی منطقه ویژه اقتصادی استان در سایت مرکزی ۱۸میلیون و ۲۳۷هزارو۹۰۴ میلیون ریال بوده است.

زارعی با بیان اینکه در خصوص تجهیز وآماده سازی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در سایت مرزی ماهیرود از ابتدای فعالیت تاکنون ۴ میلیون و ۸۲۱ هزارو۶۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است ادامه داد: همچنین در خصوص احداث واحدهای تولیدی وخدماتی برای سرمایه گذاران داخلی وخارجی ۵۸ میلیون و۴۵۷هزارو۶۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی تاکنون در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی برای ۱۷۰نفر اشتغال مستقیم  ودر قسمت واحدهای مستقر در دو سایت مرکزی ومرزی منطقه در زمان بهره برداری تاکنون هزارو۹۲۴نفر اشتغالزایی مستقیم بوده است.

انتهای پیام.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام