رد کردن لینک ها

دعوت به حضور گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس وششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری+فیلم

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی وجمعی از پرسنل سایر اقشار مردم را برای حضور در پای صندوقهای رای دعوت کردند

دعوت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان از مردم برای حضور در انتخابات

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در بیانیه ای از مردم استان برای حضور در عرصه انتخابات وخلق حماسه ای دیگر برای ثبت در تاریخ زرین این خاک وبوم دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر مشارکت مردم درتعیین سرنوشت خویش ونماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است ملت بزرگ ایران در راه دستیابی به این ارزش ها در بیش از یک قرن اخیر بهای گزافی پرداخته و هیچگاه تسلیم خواست های دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم نشده است .

بدون تردید، حضور آگاهانه شما هم استانی ها در صحنه انتخابات، یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و ولایت مداری می دهد.

امسال در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم؛ هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

ملت شریف ایران برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و هرگز اسیر روایت سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد .

۱۱اسفندماه، میعادگاه حماسه حضور مردم بصیر و شریف ایران اسلامی است که بار دیگر وحدت، همدلی، بصیرت و تعصبمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و نظام و انقلابمان را دربرابر تمامی خدعه ها و نیرنگ های دشمنان بیمه کنیم؛ و آن روز تمام دنیا به تماشای حضور تک تک ما ایستاده اند سازمان منطقه ویژه اقتصادی در استان ضمن حضور پرشور در انتخابات،از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه استان ولایی خراسان جنوبی هم دعوت می نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران، با حضور هرچه باشکوهتر، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (حفظه ا…) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

حسین زارعی-مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام