رد کردن لینک ها

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد:

نخستین کارخانه تولید فروسیلیس شرق کشور در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند کلنگ زنی می شود.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از کلنگ زنی نخستین کارخانه تولید فروسیلیس شرق کشور در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خبر داد و گفت: این مراسم با حضوراستاندار خراسان جنوبی رقم میخورد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، مرتضی صفدری زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر درمنطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی نخستین کارخانه تولید فروسیلیس شرق کشور با اعتبار۸۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نخستین کارخانه تولید فروسیلیس شرق کشور است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال زیادی فراهم خواهد شد، افزود: احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت برق دیگر پروژه ای است که فردا کلنگ زنی می‌شود.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به روند سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی استان توسط سرمایه گذاران را خوب ارزیابی کرد و گفت: پذیرای سرمایه گذاران در حوزه‌های متعدد هستیم.

صفدری زاه با اشاره به اینکه فعالیت منطقه ویژه اقتصادی در بیرجند از سال ۹۳ آغاز شده است افزود: منطقه ویژه اقتصادی منطقه ای عام است که سرمایه گذاران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در ان سرمایه گذاری کنند وما هم در تامین زیر ساختها به سرمایه گذاران کمک می‌کنیم.

وی یکی از مهمترین مزیتهای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی  را معافیت‌های مالیاتی ۱۳ ساله ذکر کرد و گفت: ورود هر نوع مواد اولیه در منطقه ویژه اقتصادی بدون حقوق گمرکی، ورود تجهیزات ماشین‌آلات خط اعم از مستعمل بدون پرداخت عوارض گمرکی، صدور قبوض انبار تفکیکی و غیرقابل معامله از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی است.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی وجود قطعه منفصله مرز ماهیرود را از دیگر مزیت‌ها برشمرد و ادامه داد: از آنجایی که خراسان جنوبی استانی معدنی است و توانمندی‌های زیادی در این راستا وجود دارد، با ایجاد پایانه صادراتی سنگ و فرآورده‌های معدنی می‌توان از ظرفیت آن بیش از پیش استفاده کرد.

وی گفت: خوشبختانه تا امروز متناسب با شرایط توانسته‌ایم پاسخگوی متقاضیان باشیم چرا که معتقدیم توسعه اقتصادی جز با همراهی بخش خصوصی امکان ندارد و فعال‌سازی و معرفی بخش خصوصی می‌تواند به توسعه استان کمک کند .

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام