رد کردن لینک ها

رئیس منطقه ویژه اقتصادی استان؛ با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و دومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی؛ در پیام مرتضی صفدری زاده آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا ( اسرا -۸۱)
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ های زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین ‏انداز کرد.
انقلاب ایران اسلامی عزیز به عنوان انقلابی مردمی که به رهبری معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پشتوانه شهدا و ایثارگران و خانواده این عزیزان و مردم شریف و همیشه در صحنه به پیروزی رسید، با گذشت بیش از ۴ دهه، امروز با هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بالنده و مقتدر چون کوه استوار است.
در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و مردم دلاور و همیشه در صحنه ایران علی الخصوص مردم شریف خراسان جنوبی تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خداوند سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

مرتضی صفدری زاده
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام