رد کردن لینک ها

زحمات منطقه ویژه اقتصادی در سایت مرزی ماهیرود قابل تقدیر است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی در جریان بازدید از سایت مرزی ماهیرود گفت:زحمات سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در تامین زیر ساختها در ماهیرود قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ؛ معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از سایت مرزی ماهیرود بازدید کرد.

حجت الاسلام وحدانی نیا بعد از بازدید منطقه ویژه اقتصادی در سایت مرزی ماهیرود در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان سربیشه که به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی در سایت مرزی بود، حضور یافت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با اشاره به برخورد قاطع با سارقین حرفه ای و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی، لزوم اصلاح برخی از قوانین جهت برخورد قاطعانه با این قبیل جرم ها را خواستار شد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری توصیه های بسیار زیبایی داشتند اول تصور کنید فرد مبتلا به این موضوع یکی از اعضای خانواده شما می باشد که این مهم را باید جدی گرفت.

حجت الاسلام وحدانی نیا با تقدیر از نیروهای مرزبانی در مرز گفت: منطقه ویژه اقتصادی در سایت مرزی ماهیرود زیر ساختهای بسیار خوبی فراهم کرده است و قابل تقدیر است‌.

لزوم برخورد جدی با توزیع کنندگان وواردکنندگان مواد مخدر

فرماندار سربیشه هم در این جلسه به لزوم یکپارچه سازی بانک اطلاعاتی آسیب دیدگان ناشی از آسیب های اجتماعی برای برنامه ریزی توانمند سازی این قبیل افراد اشاره کرد و گفت: باید تعامل ادارات درگیر با مباحث اجتماعی مرتبط با وقوع جرم بیشتر شود.

محمدرضا لکزایی ادامه داد: باید در راستای برخورد با واردکنندگان و توزیع کنندکان مواد مخدر به ویژه صنعتی برخورد جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید برنامه محور و به صورت تخصصی در این موضوع فعالیت شود، افزود: وظایف هر یک از اعضای ستاد مشخص است و باید برای نوجوانان، جوانان و خانواده ها برنامه های آموزشی و فرهنگی داشته باشیم.

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه افراد در معرض آسیب را باید برنامه محور آموزش دهیم و در این موضوع آموزش و پرورش نقش ویژه‌ای دارد، گفت: پس از شناسایی افراد آسیب زا در نقاط آلوده شهر برای این افراد برنامه داشته باشیم و نباید فضای روانی جامعه را برای افراد آسیب زا باز بگذاریم.

لکزایی تصریح کرد: اعتیاد مقدمه ای برای سایر آسیب های اجتماعی است و باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم و به مباحث مربوط به پیشگیری توجه ویژه ای در سطح شهرستان شود.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام