رد کردن لینک ها

سایت ۱۷ هکتاری گمرکات خراسان جنوبی در منطقه ویژه اقتصادی افتتاح شد

مجموعه سایت ۱۷ هکتاری گمرکات خراسان جنوبی با زیر بنای ۵هزار و ۲۴۰ متر و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر ترانزیت در گمرک جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، در مراسمی با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر ترانزیت در گمرک جمهوری اسلامی ایران پروژه سایت ۱۷ هکتاری گمرک خراسان جنوبی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند افتتاح شد.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی در این مراسم زیر بنای این مجموعه را ۵ هزار و ۲۴۰ متر عنوان کرد و گفت: این مجموعه دارای ساختمان اداری و انبارهای مسقف است.

رحیمی زاده افزود: برای این پروژه اعتباری بالغ بر۲۰ میلیاردتومان هزینه شده است و زمینه اشتغال برای شرکتهای خصوصی هم با افتتاح این سایت فراهم می شود.

وی ادامه داد: این سایت می تواند نقش بسیار چشمگیری در افزایش گمرکات خراسان جنوبی داشته باشد.

*سنگ تمام منطقه ویژه اقتصادی در تامین زیرساخت‌ها و صدور مجوز

سرپرست فرمانداری بیرجند هم در این مراسم با بیان اینکه ما معتقدیم خراسان جنوبی یکی از محورهای توسعه و تجارت است اظهار داشت:استان خراسان جنوبی ظرفیت های زیادی دارد و گمرک هم به عنوان بازوی قوی در حوزه تجارت اگر نقش خود را به خوبی ایفا کند می تواند به  اقتصاد و تولید کمک کند.

فاضلی فرد افزود: یکی از ظرفیت‌های خراسان جنوبی همجواری با کشور افغانستان و دیگری قرار گرفتن در جاده ابریشم و کریدور شمال به جنوب است .

وی با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی تا کنون سنگ تمام گذاشته است گفت: امید است با توجه به اقدامات صورت گرفته و زیر ساخت‌های فراهم شده شاهد آینده خوب و درخشانی برای استان باشیم.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام