رد کردن لینک ها

شرایط صادرات و واردات در مرز ماهیرود تسهیل می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: تلاش می‌شود نظارت‌ها دقیق‌تر انجام شود و ظرفیت صادرات و واردات در مرز ماهیرود تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، علی نسایی‌زهان در جریان بازدید از مرز ماهیرود، اظهار داشت: هدف از این بازدید خداقوت به همه نیروها به ویژه نیروهای مرزبانی خراسان جنوبی است که با همت تلاش شبانه روزی نیروهای مرزبانی، ارتشیان و همه نیروهای نظامی در مرزهای خراسان جنوبی هیچ مشکل ناامنی نداریم.

وی ضمن خداقوت به مسئولان گمرک گفت: جا دارد از مسئولان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز به دلیل فراهم کردن شرایط برای سرمایه گذاری قدردانی کنیم چرا که با فراهم کردن شرایط لازم، هر دو کشور ایران و افغانستان در دو حوزه صادرات و واردات می‌توانند استفاده کنند.

دادستان عمومی و مرکز انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، با اشاره به دیگر اهداف این بازدید افزود: هدفمان بر این است تا نظارت‌ها دقیق‌تر شود و اگر در بخشی مشکلی وجود دارد؛ با جلسه‌ای که بعد از بازدید برگزار می‌شود در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود ظرفیت صادرات و واردات تسهیل شود، گفت: هدف کوتاه مدت از این بازدیدها این است که صادرات فعلی همچنان انجام شود و اهداف دراز مدت این است که گمرک ماهیرود بتواند تحولی در زندگی مردم ایجاد کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی ادامه داد: همان طور که صادرات به کشور افغانستان انجام می‌شود باید واردات نیز انجام شود تا با برنامه‌ای درست کالاهایی که مورد نیاز مردم ایران از کشور افغانستان است وارد کشور شوند و مردم به نحو مطلوب استفاده کنند و رونقی در زندگی مردم ایجاد شود.


به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام