رد کردن لینک ها

شمیم عطر رضوی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند پیچید/زمزمه رضا رضا با حضور پرچم+ عکس وفیلم

درحالی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند میزبان تعدادی از خدام بارگاه ملکوتی امام رضا»ع» بود که با ورود پرچم بارگاه آن امام همام شمیم عطر رضوی پیچید وزمزمه رضا رضا بر لبها جاری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،کاروان زیر سایه خورشید به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند رسید.۱۰ روزی بود که پرچم گنبد بارگاه ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا»ع» میهمان مردم خونگرم خراسان جنوبی بود در این مدت از این شهر به آن شهر رفت وحال وهوای مردمان این دیار را امام رضایی کرد.

باپیگیری وهماهنگی مدیر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان مقرر شد در آخرین برنامه از حضور کاروان زیر سایه خورسید که متشکل از تعدادی خدام بارگاه ملکوتی امام رضا»ع» بودند راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند شوند تا حال وهوای این مجموعه را امام رضایی کنند.

همه چیز برای حضور پرچم آماده است از یکی دو روز قبل هرکدام از پرسنل  به نحوی گوشه ای از کار را گرفتند تا مراسم به بهترین نحو برگزار شود؛ساعت موعود فرا می‌رسد یکی سپند دود می‌کند، دیگری گلاب در دست دارد،اشکهایی که در چشمان حاضران جمع شده است ومنتظر حضور پرچم گنبد ملکوتی بارگاه اند.

جمعیت خود را بر درب اصلی ورود می‌رسانند خدام از خودرو پیاده می‌شوند و مداح گروه میکروفون را در دست می‌گیرد وهرچه دارم از تو دارم تا قیامت ای رضا جان سر زخاکت برندارم ..را سرمی‌دهد و حاضران هرکدام درحالی که اشک هایشان برگونه‌ها جاری شده است به سمت پرچم میروند تا عرض ادب و ارادت خود را ابراز کنند.

خدام به جایگاه که می‌رسند پرچم مبارک درکنار تصویر سردار سلیمانی وعکس رهبری میگذارند تصویری که جلوه خاصی را بر مجلس بخشیده بود مراسم با صلوات خاصه امام رضا»ع» ادامه می یابد.

خدام که گویی آخرین برنامه امسالشان در استان خراسان جنوبی است از ویژگیهای برکت این پرچم می گویند .

شور و التهاب خاصی بر فضا حاکم  است و عطر و بوی حرم حضرت رضا(ع) استشمام می‌شود. زن و مرد با فرستادن صلوات و بوسیدن پرچم رضوی از راه دور و با قلبی آکنده از عشق به محضر حضرت ثامن الحجج (ع) عرض ادب و سلام می کنند. 

کوتاه اندیشی است که تصور کنی مردم فقط برای یک پرچم دست از پای نمی شناسد بلکه این همه شوق شور و شعف فقط به خاطر یک چیز است و آن حضور خادمان حضرت رضا(ع) در میان مردم است. امروز مردم با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) همنوا با صدای خادمان رضوی دل‌هایشان راهی حرم سلطان عشق می‌شود و به پنجره فولادش گره می‌خورد.

مُبلغ اعزامی زیر سایه خورشید گفت:خوش به سعادت مردم که با این پرچم روبرو می شوند و اهل بیت(ع) دوستداران را هیچگاه فراموش نمی کند.

این روحانی کاروان زیر سایه خورشید گریزی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب می زند که فرمودند دشمن بداند اگر فکر کردند با شبکه های مجازی امام و اهل بیت(ع) را از دهه نودی ها و هشتادی ها بگیرند اشتباه کردند و امروز در ۳۲ استان کشور ذکر یا امام رضا(ع) جهانی شده است.

حجت الاسلام یاوری می گوید: دشمنان با پول نمی توانند محبت اهل بیت(ع) را از ما بگیرند و مردم اگر اعتراضی دارند ربطی به ولایت و امامت و اقتدار نظام ندارد و به جایش عظمت محبت اهل بیت(ع) نشان می دهند.

وی تأکید می کند که باید این تصاویر محبت و حضور مردم برای استقبال از پرچم امام رضا(ع) روزی صدبار در فضای مجازی بازنشر دهیم تا چشم دشمنان با دیدن عشق دهه هشتادی و نودی ها به اهل بیت(ع) کور شود و این حضور مردم مشت محکمی به دهان یاوه گویان است.

با پرچم مطهر حرم رضوی گره های مادی و معنوی مردم باز می شود.

حجت الاسلام محمدمهدی یاوری با بیان اینکه مردم در استان شور معنوی خود را نشان دادند و مسئولان نیز وظیفه خود را نسبت به اقتصاد، سیاست و معیشت مردم انجام دهند افزود: مردم به دلیل گوشت، مرغ و روغن ارادت خود به اهل بیت(ع) را از دست نمی دهند.

وی با بیان اینکه معنویت جای خودش و مشکلات اقتصادی جای خودش است گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی به دلیل مدیریت ضعیف است اما مردم مشکلات اقتصادی با معنویت مخلوط نمی کنند.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: در ایام دهه کرامت در خراسان جنوبی جز ارادت و جز معنویت چیزی ندیدیم و این از الطاف خداوند است و شور مردم در مراسمات معنوی یک معجزه است و مردم امام ندیده خود را بعد از ۱۴۰۰ سال تکریم می کنند‌.

حجت الاسلام یاوری بیان کرد: اجرای سرود سلام فرمانده با کمترین امکانات جهانی شده و تیر دشمنان اهل بیت(ع) که میخواستند امام زمان(عج) و امام رضا(ع) فراموش شود به سنگ خورد.

آری سالهاست خراسان جنوبی میزبان کاروان زیر سایه خورشید است و خادمان رضوی، این خطه از دیار ایران اسلامی را به عطر معنویت امام هشتم علی‌بن موسی الرضا(ع) و قدوم خدام حرمش متبرک می‌کنند. عشق و ارادت شیعیان به اهل بیت عصمت و طهارت همواره زبان زده خاص و عام بوده است تا جایی که چشمه ارادت آنان به اهل بیت(ع) همیشه جوشان است و پایانی ندارد.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام