رد کردن لینک ها

فرمانده سپاه خراسان جنوبی مطرح کرد؛مهندس صفدری زاده بهترین الگو در بخشهای مختلف جامعه اعم از اقتصادی، فرهنگی،اجتماعی و کمکهای خیرخواهانه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مهندس صفدری زاده یکی از بهترین الگوها در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و خیرخواهانه است گفت: از مهندس صفدری می‌خواهیم کمکها و فعالیت هایی که انجام میدهند را بیشتر به سطح جامعه معرفی کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، سردار محمد رضا مهدوی با حضور در این سازمان با ریاست سازمان منطقه ویژه اقتصادی دیدار کرد.

سردار مهدوی ضمن قدر دانی از زحمات مهندس صفدری زاده افزود: از ایشان میخواهیم بگذارند فعالیتها و کارهای خیرخواهانه ایشان بیشتر در سطح جامعه معرفی شود .

وی با بیان اینکه شما فعالان اقتصادی در جنگ اقتصادی سربازان و افسران این جنگ هستید گفت: جبهه اقتصادی ما جبهه ای گسترده است که شما و امثال شما در این عرصه در حالیکه مال و زندگی خود را گذاشته اید، در این جبهه با تمام نیروی خود ایستاده اید.

سردار مهدوی خطاب به تواضع مهندس صفدری زاده گفت: اینکه شما از سر تواضعی که دارید تمایلی به رسانه ای کردن کمکهای خیرخواهانه خود ندارید، اما از شما میخواهیم اجازه دهید تلاشهای شما مطرح شود چرا که در بسیاری از مواقع باعث نجات و تشویق بسیاری ار افراد جامعه میشود.

وی ادامه داد: خیلی از افراد تصورشان بر این است که همه چیز در همین دنیا خلاصه میشود و تنها پول همه چیز و معیار است، اما شما چه در عرصه اقتصادی چه در عرصه اجتماعی و کمک های خیر خواهانه ثابت کردید که میتوان با این اقدامات درس بزرگی در سطح جامعه داد.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام