رد کردن لینک ها

مراسم روز درختکاری در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به روایت تصویر

مراسم روز درختکاری با حضور استاندار خراسان جنوبی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برگزار و۳هزار اصله نهال کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان  مراسمی به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری مراسم کاشت ۴۳۰ هزار اصله نهال در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

این برنامه در بیرجند به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با حضور استاندار، رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به همراه والدین شهید محمد هادی محمد پور برگزار شد..

با عنایت به تأکید و توجه استاندار به تولید، اشتغال و صنعت استان، منطقه ویژه اقتصادی به عنوان یک قطب اقتصادی، برای مراسم روز درختکاری درنظر گرفته شد..

این مراسم به تدبیر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  ،سازمان منطقه ویژه اقتصادی و با مشارکت بخش های صنعتی در راستای بزرگداشت ۱۵ اسفندماه و احیای منابع طبیعی برگزار شد..

همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی با شعار” ایران سرسبز، ایران قوی؛ همه با هم، جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی” توزیع ۴۳۰ هزار اصله نهال در سطح استان آغاز شده است.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام