رد کردن لینک ها

مسئول ایمنی و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی خبر داد؛

نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سایت مرزی

مسئول ایمنی و بهداشت سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سایت مرزی با فعال سازی گشت خودرویی خبر داد و گفت: با شروع پیک ششم کرونا ویروس بازدیدهای بهداشتی از واحدهای صنفی، خدماتی و تجاری توسط گشت خودرویی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، ایمان فیاجی اظهار داشت: در هفته گذشته با شروع پیک ششم کرونا با ورود سویه جدید به کشور گشت‌های خودرویی در سایت مرزی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ۲۰ فقره بازدید بهداشتی از واحدهای صنفی، خدماتی و تجاری در منطقه ویژه اقتصادی مستقر در سایت مرزی با همکاری پایگاه هلال احمر توسط گشت خودرویی درهفته‌ی گذشته انجام شد گفت: واحد ایمنی و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی استان تعداد ۷۰۰ عدد ماسک در محل درب‌های ورودی به سایت منطقه ویژه اقتصادی به مراجعه کنندگان و رانندگان توزیع کرد.

مسئول ایمنی و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از دیگر فعالیت‌ها گشتهای خودرویی،استقرار در اماکن پر تردد و پر تجمع در طول هفته اشاره کرد.

*برگزاری وبینار و نشست هم اندیشی زیست محیطی

فیاجی،با اشاره به دیگر برنامه‌ها در واحد ایمنی و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، از برگزاری وبینار و نشست هم اندیشی  مسئول واحد ایمنی،بهداشت و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان با مدیر عامل و پرسنل شرکت مشاوره زیست محیطی پویان آمایش کویر خبر داد و ادامه داد: این نشست با هدف بررسی و برنامه ریزی راهکارهای ممکن در خصوص نحوه استقرار سیستم‌های مدیریتی یکپارچه سازمانی برگزار شد.

همچنین پیاده سازی طرح‌هایی در راستای حفظ و بهسازی محیط زیست همزمان با توسعه فعالیت‌های صنعتی منطقه، ارزیابی و پایش مستمر محیط زیست، توسعه فضای سبز و ارتقاء سطح آگاهی عمومی نسبت به مسائل زیست محیطی و فرهنگ سازی نسبت به صنایت از محیط زیست از دیگر اهداف برگزاری این نشست بود که  مقرر شد همکاری‌های دو جانبه‌ای در این زمینه‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام