رد کردن لینک ها

معاون اشتغال کمیته امداد کشور:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مزیت بسیارخوبی برای استان است.

معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد امام خمینی«ره» کشور سرمایه گذاریهای انجام شده در راستای تامین زیر ساخت در منطقه ویژه اقتصادی را بسیار مطلوب دانست وگفت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مزیت بسیارخوب برای استان وکمیته امداد است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،مرتضی فیروزآبادی در جریان دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی اظهارداشت:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی یکی از مناطقی است که توانسته است با سرمایه گذاری‌های خوبی که انجام داده است در زمینه اشتغال گام بردارد.

وی با بیان اینکه وجود منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی فرصتی بسیار مناسب برای این استان است افزود:با توجه به سرمایه گذاریهای بسیار خوبی که چه در بحث تامین زیرساخت در این مجموعه وچه در بحث واحدهای تولیدی انجام شده است،امید است با همکاری این مجموعه وکمیته امداد استان بتوانیم در راستای اشتغال جامعه هدف ما هم گام برداریم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با بیان اینکه استان خراسان جنوبی در سال گذشته ۹۰ درصد تسهیلات اشتغال را جذب کرده است گفت: برای کارآفرینانی که جامعه هدف ما را شاغل کنند تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود.

فیروزآبادی افزود:به طور منظم به استان‌‌های کشور سفر می‌کنیم تا وضعیت برنامه‌های اشتغال را ببننیم، از استان‌ها ارزیابی داشته باشیم و مشکلات مربوط به اشتغال را ببنیم..

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه رفع کردن مشکلات اشتغال در جامعه هدف از دیگر اهداف سفرهای استانی ما در کمیته امداد است افزود: فرصت‌های جدیدی که برای اشتغال ایجاد می‌شود تا بتوانیم از آنها جامعه هدف را بهره‌مند سازیم..

وی با بیان اینکه شاغل کردن اقشار ضعیف جامعه که بخشی زیادی از آنها در جامعه کمیته امداد است از دیگر اهداف است گفت: در خراسان جنوبی برنامه سال گذشته ما در بحث اشتغال مانند نرم کشوری محقق شده بود که نزدیک به ۹۰ درصد جذب تسهیلات داشتیم و فرصتهای شغلی هم محقق شده است..

فیروزآبادی افزود: امیدواریم امسال با تزریق منابع ما و استانداری اشتغال را با کیفیت بالاتری داشته باشیم. منطقه ویژه اقتصادی نیز فرصت بسیار خوبی برای ما است و شرکت‌هایی که اینجا سرمایه‌گذاری می‌کنند رونق منطقه را ایجاد می‌کنند. امیدواریم بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم و بخشی از نیروی انسانی که در کمیته امداد منتظر شغل هستند از این طریق شاغل کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: برای تحقق این امر دو مسیر کلی داریم یکی به افراد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات می‌دهیم تا شغل ایجاد کنند و دوم به کارآفرینانی که افراد تحت پوشش را جذب کنند ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرضه الحسنه استخدام پرداخت می‌شود.

وی افزود: مزیت‌های اقتصادی و اختصاصی هم برای افراد داریم. وام خود اشتغالی به خود افراد و وام کارفرمایی برای اشتغال افراد نیازمند اعطا می‌شود.

انتهای پیام/.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام