رد کردن لینک ها

معاون اقتصادی وزیر کشور: با دیدن واحدهای صنعتی موفق در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به خودم بالیدم

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی در استان توانسته در این سال‌ها بسترسازی مناسبی را برای مبادلات کالا داشته باشد  گفت:منطقه ویژه اقتصادی نقش خود را به عنوان موتور محرکه به خوبی ایفا میکند.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،مهندس مرتضی صفدری زاده در دیدار با فرمانده سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه اشتغال و اقتصاد مقاومتی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، تکیه بر اقتصاد و اشتغال اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که سبب خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود اظهار داشت: ما هم درسازمان منطقه ویژه اقتصادی استان بر اشتغال وکارآفرینی تاکید زیادی داریم وهمه دغدغه ما براین است طرحهایی را به سرمایه گذاران پیشنهاد دهیم که برای سرمایه گذار سود واز سویی دیگر اشتغال آفرین باشد.

مرتضی صفدری زاده با بیان اینکه با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد میزبان ۸۹ فقره سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی هستیم که در بخش‌های صنعتی، خدماتی و تجاری سرمایه‌گذاری کرده‌اند، گفت: منطقه ویژه اقتصادی در استان توانسته در این سال‌ها بسترسازی مناسبی را برای مبادلات کالا داشته باشد و نقش خود را به عنوان موتور محرکه به خوبی ایفا کند.

صفدری زاده با تأکید بر اینکه نگاه ما در این سازمان نگاهی رو به جلو و امید به آینده است، افزود: خراسان‌جنوبی با وجود ظرفیت‌ها پتانسیل‌هایی که دارد باید بیشتر از این و بهتر در سطح ملی معرفی شود و به جای به کار بردن الفاظی مانند محرومیت از ظرفیت‌های خراسان‌جنوبی در جهت معرفی استان استفاده شود.

وی اضافه کرد: خراسان‌جنوبی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

صفدری زاده افزود: بنده به عنوان یک سرمایه‌گذار غیر بومی با داشتن ۶ هزار نفر بیمه شده در بیش‌از ۴۰ واحد تولیدی خدماتی و صنعتی معتقدم کار اقتصادی مشکلات خاص خود را هم دارد اما مرد میدان کسی بوده که با وجود همه مشکلات بتواند ایجاد شغل کند.

وی با بیان اینکه تأکید داریم امروز امید آفرینی به جامعه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد، افزود: خراسان‌جنوبی استانی سرشار از معدن کشاورزی و ظرفیت‌های خدادادی بوده که با اطلاع‌رسانی‌های بهتر و بیشتر می‌توان شاهد اتفاقات بهتری در استان بوده و شاهد جهش رشد اقتصادی باشیم.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مواردی که برای سرمایه گذار اهمیت زیادی دارد آرامش وامنیت خاطر است که خوشبختانه خراسان جنوبی از این لحاظ استانی آرام وامن است افزود:منطقه ویژه اقتصادی در بخشهای صنعتی خدماتی وتجاری فعالیت دارد .

صفدری زاده با بیان اینکه تنها پایانه صادراتی سنگ وفراوردههای معدنی کشور را در این منطقه داریم ادامه داد:مررز ماهیرود به عنوان بندر خشک در بخشهای ترانزیت وترانشیپ فعال است

وی بیان داشت:  از همان روزی که کار را در منطقه ویژه اقتصادی آغاز کردیم پایگاه بسیج هم داریر کردیم  پرا که معتقدیم مجموعه سپاه وبسیج مجموعه ای فرهنگ ساز است .

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام