رد کردن لینک ها

معاون وزیر امور خارجه:اقدامات ارزنده منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در مرز ماهیرود قابل تقدیر است

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در سایت مرزی ماهیرود آنچه مشاهده کردیم مدیریتی خوب منظم و دقیق همراه با سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بود گفت: با نظم و اقدمات خوبی که در مرزماهیرود انجام شده بود جا دارد از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،صفری در گفتگو با خبرنگار منطقه ویژه استان با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی در مرز ماهیرود زحمات زیادی کشیده است اظهار داشت:در بازدیدی که از مرز ماهیرود در خراسان جنوبی داشتیم آنچه مشاهده شد اقدامات بسیار منظم توسط بخش خصوصی بود که جا دارد از زحمات منطقه ویژه اقتصادی قدر دانی کرد.

وی با بیان اینکه علاوه براینکه سرمایه گذار بخش خصوصی در مرز ماهیرود «منطقه ویژه اقتصادی بیرجند» بسیار منظم ودقیق برنامه ریزی کرده بود با مدیریت خوب خود توانسته بود در مرز اتفاقات خوبی را رقم زند گفت:گاهی در بازدیدهایی که انجام می‌شود محیط اطراف آن طور که باید مرتب و تمیز نیست حتی این مورد در دستگاه‌های دولتی هم دیده می‌شود، آما انچه در مرز ماهیرود مشاهد کردیم این بود که حتی یک بوته هم در محیط پیرامون سایت مرزی نبود همه چیز مرتب ومنظم بود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با بیان اینکه صدور خدمات مهندسی برای ما مهم است چرا که باعث چرخش ایجاد شغل میکند اظهار داشت:یکی از مشکلات که همیشه  در بحث صادرات و مبادلات مطرح میشود در قالب انتقال پول است که ما از چند وقت اخیر تهاتر را انجام دادیم که در این راستا برای کشور پاکستان از یکی دوماه گذشته تهاتر را راه انداختیم و همه اینها در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: خود را موظف میدانیم که طبق شعار سال صادرات دانش بنیانی مد نظر باشد که اگر روی موضوعات دانش بنیان کار کنیم بسیاری از موضوعات استراتژیک ما حل میشود افزود: ترانزیت برای ما بسیار مهم است.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه صفری با بیان اینکه ما معتقدیم باید دربازارچه‌ها کار کنیم گفت: معتقدیم باید در تمامی نقاط مرزی ایکس ری نصب کنیم..

وی با بیان اینکه در این دولت کارهای زیادی برای صادرات انجام شده است بیان داشت:درحال حاضر ارتباطات ما با همسایه ها بسیار خوب است.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام