رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشوررتبه پنجم را کسب کرد

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از کسب رتبه پنجم این منطقه در بین مناطق آزاد و ویژه کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،مهندس حسین زارعی گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در رده‌بندی مناطق آزاد و ویژه کشور رتبه پنجم را کسب کرد؛ این منطقه به دلیل اینکه تنها ۹ سال فعالیت دارد و نوپا است در سال‌های گذشته رتبه‌ای نداشته است و امسال این رتبه را بین ۷۱ منطقه ویژه کشور کسب کرده است.

او با بیان اینکه بهترین حالت را در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور داریم، افزود: زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بیرجند و سایت مرزی در چند سال اخیر افزایش یافته به گونه‌ای که می‌توانیم حجم سرمایه گذاری بیشتری را بدون کمبود زیرساخت‌ها قبول کنیم.

زارعی بیان کرد: امسال در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند ۲۱ گروه سرمایه گذاری و در سایت مرزی ماهیرورد هم ۲۷ گروه سرمایه گذاری منجر به عقد قرار داد شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهار کرد: در سایت مرزی ماهیرود تلاش کرده ایم تمام سرمایه گذاری‌ها مشارکتی باشد؛ یعنی ۵۰ درصد از سوی سرمایه گذاران ایرانی و ۵۰ درصد از سوی سرمایه گذاران افغانستانی باشد، در مرز ماهیرود و سایت مرزی بهترین انبار‌های دپو کالا را ساخته‌ایم.

وی با بیان اینکه اکنون ۳۴ واحد با حجم سرمایه گذاری ۳۳ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۲۷۰ میلیون ریال و اشتغال ایجاد شده هزار و ۳۵ نفر در سایت مرکزی بیرجند مستقر است، تصریح کرد: در سایت مرزی این منطقه هم ۲۰ واحد با میزان سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغال ایجاد شده ۲۶۶ نفر در حال فعالیت هستند.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام