رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بارانداز صادرات کالا

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بارانداز صادرات و وارادت کالا است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،معاون سرپرستی شرق کشور بانک شهر به همراه رییس واحد بین‌الملل شرق کشور بانک شهر و رییس شعب بانک شهر در خراسان جنوبی با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان دیدار کردند..

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه  مناطق ویژه اقتصادی نقش مهمی در بحث صادرات و واردات کالا به کشور را دارند اظهار داشت:مناطق ویژه اقتصادی در سطح کشور در چند سال اخیر جایگاه خوبی پیدا کرده اند که یکی از آن مناطق ،منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تنها منطقه ویژه اقتصادی در سطح کشور است که صد درصد توسط بخش خصوصی اداره می‌شود گفت:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی منحصر به فرد ترین منطقه ویژه در کشوراست چرا که دارای دو سایت است یکی در نقطه صفر مرزی و دیگری در سایت مرکزی که نزدیک به مرکز استان خراسان جنوبی است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان این‌که بارانداز و تخلیه بارگیری را داریم افزود: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از سال ۹۳ و سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود از سال ۹۵ راه اندازی شده است و ۵۶ درصد صادرات از ماهیرود انجام می‌شود.

وی  از استقبال خوب تجار افغانی برای سرمایه گذاری در مرز خبر داد و ادامه داد: خراسان جنوبی از نظر موقعیت استراتژیکی موقعیت و جایگاه خوبی برخوردار است و بازار افغانستان هم از مشتریان کالاهای ایران است و۷۰ گروه درمنطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سرمایه گذاری کردند که از این تعداد ۳۵ گروه در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی  گفت:در هفته گذشته با حضور استاندار خراسان جنوبی دو پروژه مهم کارخانه تولید فروسیلیس که در شرق کشور اولین کارخانه است و پست برق کلنگ زنی شد.

،معاون سرپرستی شرق کشور بانک شهر با قدرددانی از زحماتی که منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی کشیده است اظهار داشت:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با سرمایه گذاری‌هایی که در این سالها انجام داده است علاوه براینکه زمینه اشتغال برای جوانان استان را فراهم کرده است در معرفی استان هم کمک بزرگی کرده است.

عیدی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌هایی که منطقه ویژه اقتصادی در شرق کشور دارد می‌تواند بارانداز خوبی برای صادرات وواردات کالا و مایحتاج باشد گفت:ما در بانک شهر تاکنون با شرکت‌های بزرگی همکاری کردیم.

وی با تاکید براینکه برای ما جای بسی افتخار است که جزو بانک‌های زیر مجموعه منطقه ویژه اقتصادی در استان خراسان جنوبی باشیم گفت:اعلام آمادگی می‌کنیم تا جایی که بتوانیم همکاران ما در منطقه ویژه اقتصادی همکاری کنند.

انتهای پیام

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام