رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تنها منطقه بخش خصوصی کشور

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت : در بین ۶۴ منطقه ویژه اقتصادی کشور تنها منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی است که  توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،مدیر عامل  منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در بازدید سفیر کشور قرقیزستان از سایت مرکزی این سازمان اظهارداشت : در  بین ۶۴ منطقه ویژه اقتصادی کشور تنها  منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی است که  توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

زارعی با تاکید بر اینکه ما آماده هر گونه سرمایه گذاری در منطقه ویژه بغیر صنایعی که آلاینده بالای زیست محیطی نداشته باشند، هستیم، افزود :از مزیت های منطقه ویژه این است که صفر تا ۱۰۰  مجوزها را خودمان صادر می کنیم و با هیچ سازمانی در ارتباط نیستیم و در کمتر از ۷۲ساعت هم این مجوزها صادر می شود.

وی در مورد مزیت های واردات صادرات مناطق ویژه اقتصادی هم اذعان داشت :هر نوع کالا و مواد اولیه که به منطقه ویژه وارد می شود از نرخ صفر گمرکی بهره مند می شود و در حوزه صادرات هم تمام روند کار داخل منطقه انجام می گیرد.

وی افزود: ۸۶ واحد صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی فعالند که هر کدام از آنها می توانند زمینه تجاری خوبی با کشورهای همسایه ایجاد کنند.

تولید تجهیزات و لوازم خطوط کارخانجات کاشی و سرامیک در خراسان جنوبی

مدیر عامل واحد فنی مهندسی الکترو صدر که در زمینه طراحی و ساخت لوازم و قطعات خطوط کارخانجات کاشی و سرامیک فعال است، در این بازدید گفت:این واحد صنعتی از سال ۹۸ شروع به فعالیت کرده و تاکنون ۸ کوره  طراحی و ساخته ایم.

خسروی با بیان اینکه در زمینه صادرات هم اخیرا با کشور عمان رایزنی های داشته ایم، افزود : تولیدات این واحد صنعتی به استان های اصفهان و یزد تاکنون ارسال شده و آماده انعقاد قرارداد با تمامی کارخانجات کاشی و سرامیک هستیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه توانایی ساخت ۴الی ۵ کوره  را به طول ۱۸۰ متر داریم، ادامه داد:ساخت هر کوره  سه الی ۴ ماه زمان می برد.

آماده تعامل با کشور قرقیزستان در صورت نیاز هستیم

مدیر عامل واحد تولیدی آذین چرم هم در  بازدید از این واحد صنعتی با اشاره به فعالیت این مجموعه از سال ۹۸ گفت :سالانه ۳هزار تن انواع چرم در این واحد صنعتی تولید می شود.

وفادار در مورد بازار فروش محصولات این واحد هم عنوان کرد:میزان تولید ما در حال حاضر فقط کفاف مصرف داخل را دارد و تاکنون صادرات نداشته ایم ولی این آمادگی وجود دارد که در صورت اعلام نیاز کشور قرقیزستان با آنها تعامل تجاری داشته باشیم

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام