رد کردن لینک ها

وزیر تعاون اعلام کرد:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در عرصه تولید می درخشد

وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی با بیان اینکه تمامی زیر ساختها در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند فراهم است گفت: منطقه ویژه اقتصادی با حمایت های استاندار  و سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیروهای شاخصی که دارد در عرصه تولید می درخشند.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در  جریان بازدید از سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی  اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تربیت نیروی شاخص طراز اسلامی است و استان خراسان جنوبی یکی از استان هایی است که به  احسن وجه  در تربیت و  بهره وری نیروی انسانی خوش درخشید.

وی ادامه داد:دانش آموختگان خراسان جنوبی در جای جای ایران اسلامی صاحب کرسی هستند و در دانشگاه های مختلف کشور و مراکز علمی شاهد حضور شخصیت های توانمند و حاذقی از این استان هستیم و به برکت این نیروهای قوی و توانمند شاهد پیشرفت استان خراسان جنوبی هستیم.

تمامی زیرساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی فراهم است

وی عنوان کرد :شاخص های استان خراسان جنوبی در مقایسه با اوایل انقلاب بسیار متفاوت است و هم در شاخص نرخ بیکاری و هم شاخص اشتغال و هم نرخ پایداری اشتغال و آمار تحصیل کردگان جزو استان های شاخص کشور است.

وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی بیان کرد :سفرهای استانی رئیس جمهور به این استان هم باعث یک جهش در خراسان جنوبی شد و با حضور استاندار کوشا، ساعی که کوله باری از تجربه دارد، شاهد پیشرفت استان هستیم.

وی ادامه داد:دولت تلاش می کند در این استان سرمایه گذاری های خوب و مناسبی داشته باشد و با توجه به اینکه تمام زیر ساخت های آب، برق، گاز، راه و … در منطقه ویژه فراهم است امید می رود  سرمایه گذاری های بیشتری انجام گیرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  گفت: منطقه ویژه اقتصادی با حمایت های استاندار خراسان جنوبی و سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیروهای شاخصی که هنرمندانه در عرصه تولید می درخشند، به ثمر نشسته و شاهد افتتاح واحدهای تولیدی در این منطقه هستیم.

وی با قدردانی از مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و هم چنین استاندار خراسان جنوبی و مدیران این واحدهای تولیدی بیان داشت : خوشبختانه نرخ بیکاری بر اساس بررسی های مرکز آمار ایران در سه ماهه سوم امسال  7دهم درصد نسبت به  فصل قبل و بالغ بر یک و نیم درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و ما به ۸و دو دهم درصد رسیده ایم

مرتضوی ادامه داد:خراسان جنوبی به برکت نیروهایی که دارد و خدماتی که دولت ارائه داده از لحاظ ایجاد اشتغال جزو استان های برتر کشور است و مقام دوم یا سوم را داراست.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در بسیاری از شاخص ها جزو استان های سرآمد کشور است، عنوان کرد :اگر همه مسئولان آستین همت بالا بزنند  با توجه به  تزریق منابعی که انجام می شود  و زیر ساخت هایی که  موجود است در آینده نزدیک، خراسان جنوبی از استان های فاقد بیکار کشور خواهد.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام