رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سرآمد و الگوی کشوری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی استان سرآمد و الگوی کشوری است گفت: در زمینه زیرساختی نیز منطقه ویژه اقتصادی ۶ همت سرمایه‌گذاری داشته است.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی جواد اشرفی در حاشیه نمایشگاه بسته‌های سرمایه‌گذاری و صادرات، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی جزو مناطق ویژه موفق در کشور به شمار می‌رود و همواره از سوی  دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، جزو مناطق الگو در کشور معرفی می‌شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با وجود اینکه عمر کوتاهی دارد و از سال ۹۳ شروع به فعالیت کرده توانسته بالغ بر ۲۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد کند و بیش از ۶۰ همت سرمایه‌گذاری داشته باشد. 

وی با بیان اینکه در زمینه زیرساختی نیز منطقه ویژه اقتصادی ۶ همت سرمایه‌گذاری داشته است ادامه داد: هدف و رسالت اصلی مناطق ویژه که اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری و پشتیبانی از صادرات است توسط منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی محقق شده است. 

اشرفی با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در کشور سرآمد است و حرفی برای گفتن دارد افزود: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در حال حاضر طرح توسعه‌ای در نقطه مرزی دارد که توسط کمیته پژوهشی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه تایید شده و منتظر برگزاری جلسه شورای عالی برای تصویب هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی خواستار تسریع در برگزاری این جلسه شد و از پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام گرفته، خبر داد.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام