رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی یکی از مراکز مهم و درحال توسعه در شرق کشور/هیچ شکایت کارگری از منطقه ویژه نداشتیم

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی یکی از مراکز مهم و در حال توسعه در شرق کشور است.گفت: هیچ شکایت کارگری از منطقه ویژه اقتصادی استان نداشتیم.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، مراسم جشن تجلیل از کارگران نمونه منطقه ویژه اقتصادی با حضور مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان برگزار شد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه یکی از برنامه های هفته کاروکارگر،تجلیل از کارگران نمونه است اظهارداشت: توفیق شد امروز در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی باشیم تا کارگران نمونه این سازمان وواحدهای مستقر در اینجا را تقدیر کنیم.

اشرفی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از جمله مراکز مهم ودرحال توسعه در شرق است گفت:در این مجموعه دو هزارو۹۰ کارگر ونیروی کار وجود دارد که جا دارد از اقدامات ارزشمند سرمایه گذاران قدردانی کنیم.

وی با تاکید براینکه به صورت ماهانه تعداد جمعیت کارگری در این مجموعه درحال افزایش است افزود:در راستای انتخاب کارگران نمونه در سه مرحله شهرستانی استانی وملی است که برای انتحاب کارگران مولفه های مختلفی از جمله در بحث ابداع، اختراع، وجدان کاری  دخیل است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت:در چند روز آینده کارگران نمونه استانی با حضور مسئولان تجلیل می‌شوند.

اشرفی در ادامه با بیان اینکه ۱۷هزارو۶۶۴ اشتغال از سال گذشته تاکنون توسط دستگاههای اجرایی خراسان جنوبی در سامانه رصد ثبت شده است گفت:سال گذشته ۱۰هزارو۷۷۹ تعهد اشتغال برای استان پیش بینی شده بود.

وی از افزایش ۳۷٫۵ درصدی ثبت اشتغال خراسان جنوبی در سامانه رصد درقالب ۱۶۶دستگاه خبر داد وافزود:خراسان جنوبی رتبه دوم کشور در ثبت اشتغال را کسب کرده است.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۰برنامه محوری برای گرامیداشت هفته کاروکارگر امسال که از ۵ اردیبهشت ماه تا یازدهم اردیبهشت ماه است در نظر گرفته شده است گفت:همچنین ۷۰برنامه شهرستانی در هفته کار وکارگر درحال اجرا است.

اشرفی افزود: تجلیل از کارگران برتر، تجلیل از فعالان ومنتخبان قرآنی، برگزاری مسابقات ورزشی، توزیع سبدهای معیشتی با همکاری بسیج کارگری،نشستهای بصیرتی برای کارگران، عیادت از بیماران حادثه دیده حین کار،وبرپایی میز خدمت از مهم ترین برنامه ها است.

وی بیان داشت:پس از ارزیابی وسنجش انجام شده در حوزههای تخصصی مدیریت روابط کار، بازرسی،کار،روابط کار، حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وتشکلهای کارگری و کارفرمایی درسال ۱۴۰۱ رتبه سوم را در بین ادارات کل استانها شد.

اشرفی با اشاره به استقرار واحد  کار وخدمات اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: با استقرار واحد مدیریت کار و خدمات اشتغال تمامی موارد کارگری،کارفرمایی درداخل مجموعه رفع می‌شود.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام