رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی در سالی که گذشت/ میزبانی از رئیس جمهور تا حضور پر رنگ سرمایه گذاران

در حالی سال ۱۴۰۱ هم با همه شیرینی‌ها وتلخی‌هایش را پشت سر گذاشتیم که در این سال منطقه ویژه اقتصادی میزبان رئیس جمهور محترم بود.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ هم از راه رسید و به همین زودی  سال ۱۴۰۱ هم خواهد گذشت و دفتر عمرمان در این سال  بسته خواهد شد. و به این ترتیب یک سال دیگر از در کنار شما بودن مان گذشت.

 یک سالی که به عشق شما همراهان با همه پستی بلندی ها آمدیم، برای رفع دغدغه ها پیگیر شدیم، نگرانی ها ما را ازانجام وظیفه ای که داریم دلسرد نکرد،، نقدها را پذیرفتیم، گلایه ها را به جان خریدیم و با دیده منت تلاش کردیم تا بهترین ها برای شما سرمایه گذاران،تجار، واحدها رقم خورد.

تلاش کردیم تا از عهدی که با شما بسته ایم، عقب نمانیم.  در سال ۱۴۰۱ شاهد تغییر و تحولات بودیم، با شما بودیم در جشنهای گلریزان تا با حضور درکنار مردم لبخند شادی را بر لبهای کودکان بنشانیم.

درمناسبتهای مختلف عزاداری کردیم و میلاد ائمه اطهار سازمان منطقه ویژه اقتصادی هم سیاه پوشید تا در سوگ آل الله واهل بیت اطهار سهیم باشد، در مراسم هفتم شهادت امام حسین«ع»شما مردم و مسئولان در کنار ما بودید تا طبق روال هرساله،در شهادت امام حسین«ع» رخت ماتم عزا برتن کنیم و عزاداری کنیم.

در عید غدیر جشن وسرور برپا کردیم تا عشق وارادتمان را به اهل بیت نشان دهیم.در سالی که گذشت میزبان حضور معاونان استاندار اعم از معاون هماهنگی امور اقتصادی، تا معاون عمرانی بودیم، در سالی که گذشت چندین بار در حالی میزبان قدوم استاندار در منطقه ویژه اقتصادی سایت مرکزی بودیم که او به معاون اقتصادی اش ماموریت داده بود، بازدیدهای مستمر به منظور پیگیری ورفع مشکلات واحدها انجام شود.

در سال ۱۴۰۱ دیدارهای مختلفی با مسئولان استان داشتیم که از مهم ترین آنها میتوان به دیدار با رئیس کل دادگستری استان،رئیس کل اقتصاد دارایی، مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی، … بودیم واین دیدارها هم زمینه ای برای حضور میهمانان ما به منطقه ویژه اقتصادی شد چرا که اولین واحد اقتصادی بودیم که میزبان رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان بودیم واین نخستین ها را به فال نیک می‌گیریم.

در سال که گذشت منطقه ویژه اقتصادی سایت مرکزی میزبان پرچم بارگاه حضرت علی، وبارگاه امام رئوف امام رضا»ع» بود .

برگزاری نشست با سرمایه گذاران، تا کارگروه‌های رفع تسهیل موانع، بازدید معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از سایت مرزی، بازدید رایزن ایران در افغانستان از منطقه ویژه اقتصادی سایت مرکزی، بازدید دبیرمجمع جهانی بازگانان مسلمان ومعاون کارگروه ودبیر بین الملل قرارگاه اقتصادی معین از منطقه ویژه اقتصادی بخشی از میهمانانی بودند که ما در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی میزبان قدوم سبزشان بودیم.

یکی از آرزوهای دیرینه مردمان خراسان جنوبی گاز رسانی به تمامی نقاط استان بود، که برخود می بالیم در هفته دولت جشن پایان گازرسانی به خراسان جنوبی با حضور سرپرست سابق وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی و استاندار به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد.

در سال ۱۴۰۱ درحالی میزبان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به منطقه ویژه اقتصادی بودیم که در این دیدار تفاهم نامه انعقاد قرارداد برای احداث دو مدرسه توسط منطقه ویژه اقتصادی امضا شد.

بازدید نمایندگان نهاد ریاست جمهوری از سایت مرزی،غبار روبی وعظر افشانی مزار شهدا،دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا«ع»، بازدید ودیدار عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ومشترک ایران وروسیه درحالی بخشی از برنامه ها در سال ۱۴۰۱ بود که میتوان گفت یکی از مهم ترین رویدادها در سال ۱۴۰۱ حضور پر خیر وبرکت ریاست جمهور در سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بود،

آیت الله رئیسی در این حضور، ضمن دیدار با فعالان اقتصادی استان ونشستن پای درد ودل آنها،از بخشی فعالیتها واقدامات منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد.

در دهه مبارک فجر هم برنامه‌های مهمی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند رقم خورد،از جمله اینکه دو واحد تولید لوازم آزایشی ومینی پالایشگاه به بهره برداری رسید.

در سالی که گذشت شاهد پرحضور پر رنگ سرمایه گذاران خارجی وایرانی بودیم وبه خود می بالیم که یک سال دیگر در کنار شما بودیم و از خداوند منان می‌خواهیم در سال جدید هم بتوانیم با انرژی وپر توان در کنار شما خوبان باشیم.

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام