رد کردن لینک ها

منطقه ویژه اقتصادی ظرفیتی مناسب برای استان خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا»ع» خراسان جنوبی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی ظرفیتی مناسب برای سرمایه گذاری وتوسعه است گفت: برخی از بهترین معادن دنیا را داریم اما به خوبی از معادن مان استفاده نکردیم.

به گزارش روابط عمومی وامرو بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،سردار محمدرضا مهدوی در دیدار با رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن همه نیازمندی های مردم را هدف قرار داده است اظهارداشت:در جنگ اقتصادی امروز، دشمن با ظالمانه ترین تحریم ها، فشارهای  اقتصادی سنگینی را به مردم وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در ولایت مداری زبانزد و خاص هستند افزود: به طوری که امام راحل فرمودند که در زمان رسول الله هم چنین مردم متعهد و ولایی دیده نشده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا«ع» خراسان جنوبی با تاکید براینکه بنده براین باورم که باید نگاه ویژه ای در همه بخشها به حوز ه اقتصادی شود گفت: امروز در یک نبرد اقتصادی هستیم و وقتی جنگ اقتصادی پیش می اید ما وظیفه  بیشتری برای ایفای نقش پیدا میکنیم .

مهدوی با بیان اینکه تلاش ما براین است تا همه ظرفیتها را بسیج کنیم تا در برابر طرح‌هایی که دشمن می‌خواهد ما را زمین بزند نقشه های او را برآب کنیم افزود: ما معتقدیم باید هم به فعالان اقتصادی وانهایی که تلاش می‌کنند در این برهه از زمان با ایجاد زمینه اشتغال چرخی از مملکت را به چرخ می اورند  کمک شود تا سرمایه گذار ناامید نشود وهم در کشف وشناسایی افرادی که میتوانند کارآفرینی کنند، تا این زنجیره کمک به نفع مردم وپویایی اقتصاد وکشور باشد.

وی با تاکید براینکه استان خراسان جنوبی ظرفیتها وپتانسیل‌های زیادی در بخش های مختلف از جمله در بخش معدن دارد افزود:با توجه به دارایی هایی که در بخش مختلف معادن داریم به راستی میتوان استان را با عنوان بهشت معادن یا عسلویه معدنی نام ببریم.

مهدوی این را هم تاکید کرد که با وجود دارایی های زیادی که در بخش های مختلف از جمله معادن داریم اما ان طور که باید توجه نشده ودر ریل توسعه حرکت نکردیم ادامه داد:استان زرخیزی هستیم اما به فعلیت نرسیدیم واگر به دنبال این هستیم که به فعلیت برسیم نیازمند مردان بزرگ اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان از همان سالهایی که کلنگش بر زمین خورد تا کنون توانسته است  گام های خوبی بردارد واعتماد جامعه اقتصادی استان را جلب کرده است که این اعتماد بزرگترین سرمایه است.

مهدوی راه آهن را یکی از مهم ترین دلایل برای توسعه در حوزه های اقتصادی استان دانست وافزود:باید پتانسیل‌هایی که وجود دارد به فعلیت برسد .

وی با تاکید براینکه ما در استان خراسان جنوبی برخی معادنی داریم که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد اما متاسفانه ان گونه که باید نتوانستیم از انها استفاده کنیم گفت:امید است با پشتکار وتلاشهای افرادی مانند شما که دلشان برای اقتصاد میتپد بتوانیم شاهد رشد وتوسعه استان باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا«ع» خراسان جنوبی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی با ظرفیتهایی که ایجاد کرده است پتانسیل خوبی برای استان است گفت:مرزماهیرود موقعیت استراتژیک ومنحصر به فرد در شرق کشور است منطقه ای بکر که البته هنوز نتوانستیم به نقطعه ای برسانیم که از نظر اقتصادی ان گونه که باید رشد کند.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام