رد کردن لینک ها

هرفرد یک مسئول ایمنی/سرمایه گذاران موظف به رعایت دستورالعملها وضوابط

مسئول ایمنی،بهداشت محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر فرد باید خود را یک مسئول ایمنی بداند گفت: تمامی سرمایه گذاران موظف اند که دستورالعملها وضوابط تدوین شده در حوزه ایمنی بهداشت ومحیط زیست را رعایت کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،ایمان فیاجی در نشست تخصصی ایمنی بهداشت ومحیط زیست اظهارداشت: امسال دومین سال است که این نشست تخصصی در سایت مرکزی  منطقه ویژه اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  موضوعات ایمنی،بهداشت ومحیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است افزود:سیستمهای اطفاء حریق ثابت در واحدهای سرمایه گذاری از سال گذشته  به طور جد دنبال می‌شود که خوشبختانه در سایت مرزی ۱۰واحد ودر سایت مرکزی هم سه واحد به طور کامل تجهیز شده وزیر ساختهای لازم پیاده شده است.

مسئول ایمنی وبهداشت سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در حوزه سلامت وبهداشت هم از آن جایی که سازمان منطقه ویژه اقتصادی به رعایت ضوابط پای بند است برنامه معاینات شغلی پرسنل خود را هرساله دنبال می‌کند.

فیاجی با بیان اینکه  در حوزه محیط زیست هم اقدامات متعددی در راستای حفظ وفرهنگ سازی محیط زیست از جمله درخت کاری در معابر ومحوطه ها وتفکیک پسماندها اقدام کرده است گفت: به طور کلی هدف اصلی  ومهم این است که به سمت وسویی برویم که هیچ حادثه ای در کارگاههای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی نداشته باشیم.

وی با تاکید براینکه نگرشها وافکار عمومی را نسبت به حفظ وصیانت از نیروی انسانی وحفظ محیز زیست به نوعی تغییر دهیم وهمه خود را یک مسئول ایمنی وبهداشت بدانیم افزود: یکی از اهداف این نشست ها و گردهمایی ها این است که با همفکری و تعامل با سرمایه گذاران محترم بتوانیم به این هدف خود هرچه بهتر نزدیک شویم و هرچند پایان راه نیست، اما امید است که بتوانید با مشارکت عمومی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی به بهترین عملکرد در حوزه ایمنی،بهداشت و محیط زیست برسیم.

فیاجی افزود: تمامی سرمایه گذاران موظف اند که دستورالعمل ها و ضوابط تدوین شده در حوزه ایمنی وبهداشت و محیط زیست را در واحدهای تحت اختیار خود استقرار دهند  و یکی از این الزامات بکارگیری مسئول ایمنی در واحدهاست که باید با بکارگیری و تربیت نیروهای تخصصی در واحدها از حوادث کارگاهی و شغلی پیشگیری کرد و بتوان هرچه بیشتر به خصوص در واحدهای پرریسک (نفتی و شیمیایی) ضوابط ایمنی و بهداشتی را استقرار داد.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام