رد کردن لینک ها

مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) در منطقه ویژه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این مراسم با حضور جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی حسین زارعی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، اظهار داشت: محرم در هر سال شور و خاصی را به شهرها و روستاهای خراسان جنوبی می‌‌بخشد. 

وی با بیان اینکه هر ساله مردم خراسان جنوبی در ایام محرم و صفر به همراه هیئت‌های مذهبی به تکاپو می‌افتند و همگی با یک آرمان در سوگ مظلومان کربلا آیین‌های عزاداری را برپا می‌کنند. 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: هشت سال است که سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هفت روز بعد از روز عاشورا در قالب مراسم هفتم شهادت امام حسین (ع) یکی از بزرگترین مراسم عزاداری را در استان برپا می‌کند. 

زارعی با بیان اینکه در سال گذشته که هشتمین سال برگزاری این مراسم بود، شاهد حضور جمعیت ۱۲ هزار نفری از اقشار مختلف مردم در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بودیم گفت: امسال هم مفتخریم به عنوان نهمین سال مراسم هفتم شهادت امام حسین را در منطقه ویژه اقتصادی برگزار کنیم. 

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد حضور جمعیتی بیشتر از سال گذشته و اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی باشیم. 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: از همه مردم ولایی خراسان جنوبی دعوت می‌کنیم تا امسال هم در ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشا در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی حضور به هم رسانند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار با تاکید براینکه برگزاری مراسم عزای امام حسین در سازمان منطقه ویژه اقتصادی کاری بسیار ارزنده است گفت: از آنجایی که این مجموعه کار اقتصادی و تولیدی انجام می‌دهد، برگزاری این گونه مراسم تاثیرگذاری بسیار خوبی دارد. 

حجت‌الاسلام سالاری با تاکید بر اینکه امروز رسانه حرف اول را می‌زند افزود: اگر به دنبال جهاد تبیین هستیم باید با برگزاری این گونه مراسم تبیین اقتصادی داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی برگزاری موکب برای این مراسم را دارد گفت: از آن جایی که تبلیغ دانش‌بنیان بسیار امری مهم است سازمان تبلیغات اسلامی آماده همکاری در زمینه برگزاری این مراسم است. 

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام