رد کردن لینک ها

واحدهای برتر حوزه ایمنی وبهداشت منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تقدیر شدند+تصاویر

به مناسبت روز جهانی ایمنی وبهداشت به همراه تقدیر از واحدهای برتر در حوزه ایمنی،بهداشت در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،ایمان فیاجی در نشست روز جهانی ایمنی و بهداشت که با حضور واحدهای صنعتی وخدماتی مستقر در سایت مرزی و مرکزی برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمنی،بهداشت ومحیط زیست منطقه ویژه اقتصادی در سال ۱۴۰۰اظهار داشت:بکارگیری کارشناس ایمنی در واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای سوختی بوده که البته ضروریست این افراد هرچه سریعتر نسبت به اخذ تاییدصلاحیت های لازم از مراجع مربوطه اخذ نمایند.

وی افزود:یکی  دیگراز اقدامات خیلی مهم که در سال گذشته برگزار شد اهمیت ویژه به آموزش بود نتیجه آن برگزاری ۱۳ کارگاه های آموزشی در حوزه ایمنی و بهداشت برای پرسنل سازمان و سایر واحدهای صنعتی و خدماتی بود که خوشبختانه یکی از نتایج این آموزش ها با کاهش حوادث در واحد ها در سال گذشته نمود پیدا کرد.

مسئول ایمنی و بهداشت ومحیط سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه از دیگر اقدامات مهم انجام شده تشدید بازدیدهای بهداشتی همزمان با پاندمی ویروس کرونا در سایت مرزی بود که در کنار آن تشدید بازدید های مستمر از ترانشیپ های سوخت توسط بازرس ایمنی سازمان که روزانه این امر صورت گرفت. گفت: پیگیری مستمر اجرای سیستم های اطفاء حریق ثابت در واحدهای ترانشیپ سوخت و شروع فعالیت واحد با تجهیزات آتش نشانی ثابت،بکارگیری پیمانکار دفع زباله در سایت مرزی در حوزه محیط زیست از دیگر اقدامات انجام شده است.

فیاجی افزود: تدوین گزارش تصویری اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و سلامت در سازمان منطقه ویژه و ارسال آن به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی،برگزاری جلسات کمیته های حفاظت فنی در سایت مرزی با حضور مسئولین واحدهای ترانشیپ سوخت و مشاورین ایمنی سازمان،طراحی و نصب بنر های بیلبردی با محتوای ایمنی و بهداشت در معابر سازمان در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی و بهداشت از دیگر برنامه های اجرا شده است.

وی گفت: برگزاری مانورهای آموزشی اطفاء حریق و پدافندغیرعامل ویژه پرسنل سازمان و واحد های صنعتی واکسیناسیون پرسنل، برگزاری و گرامیداشت روز درخت کاری در ۱۵اسفند سال گذشته اجرا شده است.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام